یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که جو بایدن احتمالا با اتخاذ مواضعی سختگیرانه‌تر در قبال ایران، رویکردی شبیه به رویکرد ترامپ در پیش بگیرد.

بایدن قصد دارد رویکردی شبیه به رویکرد ترامپ در قبال ایران در پیش بگیرد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مقام در دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، ادعا کرد دولت بایدن به دنبال تغییر سیاست خود در قبال ایران است و احتمال دارد رویکردی شبیه به رویکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور در پیش بگیرد.

این مقام در مصاحبه با مؤسسه دفاع از دموکراسی افزود: به نظر می‌رسد دولت در حال ایجاد زمینه‌ای برای بوجود آوردن یک اهرم فشار بر ایران است.

در این گزارش آمده است: با پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، بایدن در حال فکر کردن به یک رویکرد جایگزین است و اگر ایران به مذاکرات پایان دهد، آمریکا سیاست افزایش فشار تحریم‌ها و پیشنهاد دائمی مذاکرات را در پیش خواهد گرفت.

پجشنبه گذشته پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن اعلام کرد ۳ عضو کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور خواستار دریافت اطلاعاتی درباره لغو تحریم‌های ضد ایرانی شدند که در جریان مذاکرات وین به آن‌ها پرداخته شده است.

برایان استیل، جیم بنکس و جو ویلسون از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در این نامه از وزارت خزانه‌داری و امور خارجه آمریکا خواستند ضمن ارائه محتوای تعاملات با دیپلمات‌های ایرانی در زمینه لغو تحریم‌های این کشور در نشست وین، آن‌ها را در جریان برنامه‌های خود برای چگونگی کاهش تحریم‌ها علیه ایران قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید