رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی از تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق خودرو و کشف خودروی مسروقه در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

 خلافکارترین دختر و پسر تهرانی بازداشت شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت ۱۱ روز پانزدهم مرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتوبان آزادگان بعد از دهکده المپیک به یکدستگاه خودرو پراید مشکی دارای دو نفر سرنشین مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص گردید خودروی مظنون دارای سابقه سرقت از کلانتری۱۱۷ جوادیه می باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به سارق ستور ایست داده راننده خودروی پراید بلافاصله پس از شنیدن دستور با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت شمال بزرگراه آزادگان متواری و با حرکات مارپیچ باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خودروی مسروقه با ایراد خسارت به خودروهای عبوری سعی در فرار داشته که افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیرهوایی کرده اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه به فرار خود ادامه داده و در خیابان های فرعی پس از طی کردن مسافتی به علت نقص فنی ایجاد شده متوقف می گردد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: سریعا اعضای اکیپ متهم را که جوانی ۳۰ ساله بود و نادر نام داشت و سرنشین آن که یک دختر به نام آرزو بود را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی در پایان گفت: با دستگیری و انتقال متهمان به پلیس آگاهی مشخص شد نادر دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو و منزل می باشد که با تکمیل گزارش پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید