دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، در پیامی خطاب به جامعه رسانه‌ای کشور اظهار کرد: «در اهمیت قلم، همین بس که خداوند متعال به آن سوگند یاد کرده است. حال چه شایسته است که این قلم برای افزایش آگاهی جامعه استفاده شود.»

پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سلام نو به نقل  از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این پیام آمده است:
«در اهمیت قلم، همین بس که خداوند متعال به آن سوگند یاد کرده است. حال چه شایسته است که این قلم برای افزایش آگاهی جامعه استفاده شود. بی‌شک نمی‌توان جامعه کنونی را بدون رسانه تصور کرد.

حتماً یکی از تسریع‌گران پیشرفت‌هایی که امروزه شاهدیم، بسط رسانه‌ها و به تبع آن آگاهی مردم بوده است.

افزون بر این، گسترش رسانه‌ها خود به‌عنوان یکی از مواهب بزرگ روزگار کنونی به شمار می‌رود که از یک سو نقشی بی‌بدیل در افزایش اطلاع شهروندان از رویدادهای مختلف دارد و از سوی دیگر با افزایش انتظارات مردم از رسانه‌ها، کار را برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بیش از پیش سخت کرده است.

ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و فعالان پرتلاش رسانه‌ای و تشکر از آن‌ها برای تبیین خدمات بانک مهر ایران، امیدوارم در این روزها که همه‌گیری بیماری کووید۱۹ شرایط را برای فعالان رسانه‌ای سخت‌تر از همیشه کرده، سلامتی و توفیق نصیب شما عزیزان باشد که در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه همواره پیشگام بوده‌اید.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید