در این گردهمایی آنلاین که بیش از ۱۶۰ نفر از تیم های نوآور حضور داشتند، ۱۶ نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور با هدف ایجاد همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با شرکت‌های بیمه‌گر مطرح گردید

استقبال بیمه دی از ایده های نوین کسب و کار دیجیتال

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، شرکت بیمه دی با هدف ارتقای خدمات دیجیتالی و ورود به عرصه کسب و کار دیجیتال خود، در رویداد «شناسایی شرکت‌های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» حضور یافت و به تبادل نظر و ایده با فعالان این حوزه پرداخت.

این شرکت به منظور ورود به عرصه بیمه داری نوین و کسب و کار دیجیتال و همچنین بهره گیری از فناوری های روز این حوزه، در رویداد «شناسایی شرکت‌های توانمند (استارت آپها) در صنعت بیمه کشور» شرکت کرد و برخی نیازهای فن آورانه خود را جهت شناسایی و دریافت پیشنهادات از سوی تیم های شرکت کننده تشریح کرد.

در این گردهمایی آنلاین که بیش از ۱۶۰ نفر از تیم های نوآور حضور داشتند، ۱۶ نیاز فناورانه صنعت بیمه کشور با هدف ایجاد همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با شرکت‌های بیمه‌گر مطرح گردید که دو محور نیازمندی در حوزه های خلق باشگاه مشتریان و سازماندهی بازاریابان دیجیتال به شیوه های کارآمد توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار بیمه دی ارائه شد.

گفتنی است بیمه دی در جهت توسعه خدمات نوین و خلق تجربه منحصر به فرد برای مشتریان خود از کلیه ایده‌های خلاقانه  استقبال می‌نماید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید