جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود.

پیام مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، محمد زارع پور اشکذری، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت روز خبرنگار پیامی ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود.

فرارسیدن ۱۷ مرداد، فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه ها به بیان حقایق می‌پردازند.

بی تردید تحقق «ایرانی قوی» در سال تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و پیداست بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهادها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار ، تحولات و پیشرفت های سپری شده شرکت نفت ایرانول برای سهامداران و مردم عزیز ایران اسلامی در سالی که گذشت از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای تمامی خبرنگاران، به‌ویژه فعالان رسانه‌ای حوزه نفت و انرژی و بازار سرمایه آرزومندم.

امیدوارم در سال پیش رو پیام آور پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی در تمامی زمینه ها باشید.

ان شاالله

محمد زارع پور اشکذری

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید