۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 55277433

پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، قراردادی است که بین انبوه سازان منعقد شده و کار در حال اجرا است و با توجه به آنکه قرارداد بسیار محکی بین دولت و انبوه سازان بسته شده بنابراین سازندگان موظف هستند، طبق قرارداد و طبق مبلغ پایه‌ای که ثبت شده اقدام به ساخت این واحدها کنند.

قیمت مسکن ملی گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تغییر یا افزایش قیمت پروژه‌های مسکن ملی نگرفته‌ نشده است.

خلیل محبت خواه افزود: در حال حاضر در تمامی شهرهای استان تهران از جمله اسلامشهر، پاکدشت، شهریار، نصیر شهر، صباشهر، صفادشت و شهر قدس پروژه‌های مسکن ملی در حال ساخت هستند و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این شهرها ایجاد شده و در تمامی دوره‌هایی که ثبت نام داشته‌ایم از تمامی ظرفیت‌های این بخش استفاده کرده‌ایم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مختلف استان تهران هم گفت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، قراردادی است که بین انبوه سازان منعقد شده و کار در حال اجرا است و با توجه به آنکه قرارداد بسیار محکی بین دولت و انبوه سازان بسته شده بنابراین سازندگان موظف هستند، طبق قرارداد و طبق مبلغ پایه‌ای که ثبت شده اقدام به ساخت این واحدها کنند.

محبت خواه اظهار کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله سیمان و سایر مصالح نباید هیچ تاثیری بر روند اجرای این پروژه‌ها داشته باشد و در صورتی که تغییری در روند قیمت‌ها ایجاد شود، بررسی‌ها صورت می‌گیرد و نتیجه آن اعلام می‌شود.

محبت خواه توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، سرعت و روند اجرای این پروژه در تمامی شهرها مناسب بوده و بسیاری از پروژه‌ها در مرحله پی کنی و فونداسیون قرار دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به واریز آورده‌ها توسط متقاضیان اشاره کرد و گفت: در صورتی که متقاضیان آورده‌های خود را به موقع پرداخت کنند، سرعت و روند اجرای پروژه‌ها بسیار خوب می‌شود، اما در برخی از شهرها شاهد آن هستیم که متقاضیان آورده‌های خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آخرین وضعیت پروژه تهرانسر با بیان اینکه سرعت اجرای این پروژه بسیار مناسب بوده است، گفت: در حال حاضر پیشرفت اجرایی این پروژه به ۲۹ درصد رسیده است و با توجه به آنکه همواره بازدیدهای مستمر هفتگی داشته‌ایم، بنابراین روند اجرای پروژه‌ها را به صورت کامل رصد می‌کنیم.

او ادامه داد: تاکنون روند رو به رشد و خوبی در این بخش داشته‌ایم و این پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی شده که برای اجرا داشتیم، امیدواریم زودتر به مرحله انجام برسند.

محبت خواه اظهار کرد: شیفت‌های شبانه روزی در این حوزه داشته‌ایم و با مجوزهای اولیه که شهرداری در این بخش داده است، امیدواریم سرعت اجرای آن افزایش یابد، از سوی دیگر با ارائه مجوز نهایی امیدواریم مانعی بر سر راه این بخش نباشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید