میثم منیعی، پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در مالکیت توپ و بازی هجومی پتانسیل بالاتری نسبت به فولاد خوزستان دارد و بازیکنان میانی این تیم کمتر توپ را لو می‌دهند.

دیدار استقلال و فولاد بازی لحظه‌هاست / امیدوارم استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرد

به گزارش سلام نو، میثم منیعی‌ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

وی افزود: فولاد خوزستان قابل احترام است و به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای رویارویی مقابل استقلال دارد، آنها منسجم هستند و اصول تاکتیکی را به خوبی در زمین مسابقه رعایت می‌کنند.

منیعی‌ خاطرنشان کرد: جواد نکونام سابقه بازی در استقلال را داراست و همچون فرهاد مجیدی به فوتبال هجومی علاقه دارد، تیم او دفاع کردن را بلد است و اگر استقلال مقابل این تیم گل بخورد کارش سخت می‌شود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال در بازی نیمه‌نهایی تیم خوب گل‌گهر سیرجان را شکست داد، تیمی که با امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی گرفت و ای کاش این دو تیم در فینال به یکدیگر برخورد می‌کردند.

وی تاکید کرد: استقلال در مالکیت توپ و بازی هجومی پتانسیل بالاتری نسبت به فولاد خوزستان دارد و بازیکنان میانی این تیم کمتر توپ را لو می‌دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار استقلال و فولاد بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد در پایان جام قهرمانی را بالای سر می‌برد و امیدوارم آن تیم استقلال باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید