صید ماهی عجیبی که دندان‌هایش شبیه به انسان است، به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

ماهی عجیبی که دندان‌هایش شبیه به انسان است / عکس

به گزارش سلام نو، ماهی که مشاهده می کنید دندان های عجیبی دارد به طوری که یک لحظه انسان شک می کند ماهی است یا انسان؟

تصاویری که یک ماهیگیر آمریکایی از یک ماهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده به تصاویری داغ تبدیل شده است. این ماهی که دندان‌هایی شبیه به دندان انسان دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. «ناتان مارتین» در حال ماهیگیری در یکی از رودخانه‌های محلی در آمریکا بود که این ماهی عجیب را صید کرد.

این ماهی ۳ برادر را شوکه کرد

مارتین به همراه دو برادر دیگر خود روز دوشنبه سرگرم ماهیگیری بود که این ماهی به قلاب او گرفتار شد. او در مصاحبه با مک کالچی نیوز در این باره گفت: «صید واقعا خوبی بود. مزه این ماهی بسیار عالی است.»

صید ماهی عجیب

این تصاویر توسط پیج جنیت پیر در فیسبوک منتشر شد. انتشار این تصاویر مورد توجه کاربران قرار گرفت و واکنش‌های متفاوت آن‌ها را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران با دیدن تصاویر این ماهی در کامنتی نوشت: «آه، خدای من، این دیوانه کننده است. اگر من این ماهی را صید می‌کردم، آن را رها کرده و فرار می‌کردم.» کاربر دیگری نوشت: «این ماهی دندان‌های عجیب و غریبی دارد. آنها خرچنگ می خورند.»

صید این ماهی در حالی خبرساز می‌شود که در ماه فوریه نیز یک ماهی مشابه توسط ماهیگیری با نام «پائول لوره» در نزدیک ملبورن واقع در ایالت فلوریدا آمریکا خبرساز شده بود.

ماهی عجیبی که دندان‌هایش شبیه به انسان است / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید