در ساعت ۰۵:۱۵ صبح امروز  و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) قبل از رمپ ورودی به خاوران ، یکدستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده ای تصادف کرد.

تصادف مرگبار در تهران / متهم گریخت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، از تصادف منجر به فوت در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: راننده خودروی پس از تصادف با عابر از محل گریخت.

سرهنگ احسان موُمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۰۵:۱۵ صبح امروز  و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) قبل از رمپ ورودی به خاوران ، یکدستگاه سواری متواری به شدت  با عابر پیاده ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد  می نماید .

او افزود : پس از این حادثه  متاُسفانه عابر پیاده ۴۵ سایه  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می نماید و راننده این سواری از محل حادثه متواری میگردد.

مومنی افزود : بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

سرهنگ مومنی گفت : علیرغم توصیه های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم .

او گفت : با توجه به دستور مقام محترم قضایی و اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص کروکی تنظیم و  اقدامات قضایی در خصوص شناسایی خودروی متواری از طریق رصد دوربین ها و اظهارات شاهدین صورت پذیرفته است که قطعا این راننده بدلیل فرار از صحنه و عدم کمک رسانی به عابر  مشمول قانون تشدید مجازات قرار خواهد گرفت .

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند  تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    احمق سر تا سر اتوبان دوربین داره تا خروجی ها و .... خیلی باس ابله باشی فک کنی رصد نمیشی ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید