همسر مهدی عبدی مهاجم باشگاه فوتبال پرسپولیس استوری زیر را در صفحه شخصی ایسنتاگرامش منتشر کرد.

مهاجم پرسپولیس و همسرش یک روز قبل عروسی / عکس

به گزارش سلام نو، مهدی عبدی در تیم پرسپولیس پا به توپ است. مهدی عبدی از فوتبالیست های دهه ۷۰ است. مهدی عبدی به تازگی ازدواج کرده است. فیلم جشن عروسی مهدی عبدی منتشر شده است. عکس مهدی عبدی و همسرش را یک روز قبل عروسی مشاهده کنید.

مهدی عبدی فوتبالش را در تیم پرسپولیس قائمشهر آغاز کرد و بعد از حضوری موفق در این تیم راهی تیم امیدهای پرسپولیس تهران شود تیمی که توسط اسماعیل حلالی مربیگری می شد.

مهدی عبدی ۱۴ بازی را برای تیم امیدها انجام داد و ۱۲ گل را به ثمر رساند آمار خیره کننده ای که او را به صدر جدول گلزنان آورد.

درخشش او در تیم امیدها باعث شد که نظر سرمربی تیم امید ایران به او جلب شده و او را به تیم ملی دعوت کند.

مهدی عبدی ۱۴ پاس گل هم در کارنامه داشت و با پایان رقابت ها به صورت قرضی به تیم بادران ملحق شد و اکنون با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

ماجرای پیوستن مهدی عبدی به پرسپولیس

زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران بود آقای ایرج عرب با قرارداد سه ساله او را به خدمت باشگاه پرسپولیس گرفت.

مهدی عبدی در زمان مربیگری برانکو او نتوانست در ترکیب قرمز پوشان حضور پیدا کند ولی با حضور کالدورن سرمربی آرژانتینی ، توانست که نظر این مربی را جلب کرده و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

اوج درخشش مهدی عبدی برای قرمزپوشان پایتخت در دربی نود صورت گرفت و موفق شد که در یک بازی حساس و سرنوشت ساز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و با یک حرکت دیدنی و یک ضربه خارق العاده در دقیقه ۸۱ توپ را روانه دروازه تیم استقلال تهران کرد تا قرمزپوشان پایتخت بین ۹۰ را نیز با یک گل به سود خود به پایان برسانند.

صحبت از «مهدی عبدی» است که در ابتدای این فصل به پرسپولیس بازگشت، اما واقعیت این است که حتی خاص ترین آنالیزور ها هم نمی توانستند حدس بزنند که در دربی بتواند مرد اول تیمش لقب بگیرد.

گل عبدی در دربی ۹۰

بگذارید یک خاطره بازی کوتاه با گل عبدی در دربی ۹۰ داشته باشیم: «کالدرون دو تعویض اش را انجام داده و همه در انتظار تعویض سوم او هستند. گزارشگر بازی «جواد خیابانی» دست به پیش بینی می زند و اسامی را پشت هم می گوید: «عالیشاه، نادری یا شاید ربیع خواه؛ کدام یک به بازی خواهند آمد؟» و پاسخ کالدرون این بود: «هیچ کدام!».

دقیقه ۸۰ بازی، مرد آرژانتینی آخرین تعویض اش را که یک سورپرایز است، رو می کند. او امیری را از زمین بیرون می آورد و به جای آن، یک جوان ناشناخته را به میدان می فرستد. تنها ۲ دقیقه بعد هم، یکی از شیرین ترین برد های فوتبالی اش را تجربه می کند.» بعد از پایان بازی کلیپی از عبدی منتشر شد که مسیر موفقیت شگفتی ساز دربی را لو داد! در این ویدئو که مربوط به چند سال پیش است، او با پیراهن پرسپولیس و گرمکنی طوسی رنگ، ساعت ها راه را پیمود تا نظاره گر مسابقه تیمش با استقلال باشد. حالا و چند سال بعد، او از روی سکو های ورزشگاه به زمین چمن این ورزشگاه رسیده و حساس ترین گل فصل تیمش را هم زده است. در ادامه گپ و گفتی با این بازیکن درباره مسیر سختی که یک نفس و سریع، اما با تلاش و پشتکار از قراخیل تا آزادی طی کرده، داشته ایم.

شوخی با گلزنی عبدی

یکی از معروف ترین شوخی ها با گلزنی عبدی در بازی حساس دربی که در شبکه های اجتماعی هم ترند شد، این بود که اگر بازی بعد از پایان شهریور ماه برگزار می شد، احتمالا زننده گل باید در زمان بازی در مدرسه می بود! او در این باره می گوید: «بیشتر اعضای خانواده من اهل ورزش به خصوص فوتبال هستند. من در خانواده ای پرسپولیسی بزرگ شدم و آن ها مشوق من برای فوتبال بودند. البته همیشه اصرار داشتند که در کنار فوتبال، باید درسم را هم ادامه بدهم و به همین دلیل من درس را رها نکردم. در همه این سال ها، طوری برنامه ریزی کردم که هم به فوتبالم برسم و هم درسم. با همین مسئله، بعد از گلزنی ام در دربی شوخی شد و گفتند که اگر بازی بعد از شروع مدارس برگزار می شد، باید به مدرسه می رفتم و …! حقیقت اش این است که من الان دانشجو هستم و در رشته کامپیوتر دانشگاه قائم شهر درس می خوانم و دوست دارم در کنار فوتبالم، مدرک مهندسی کامپیوترم را هم بگیرم و حتی مدارج علمی بالاتر هم به دست بیاورم.»

استوری همسر مهدی عبدی

ترجمه متن: تو این زمانه قشنگ عاشق زیاده ولی عاشقی مثل ما نیستش

همسر مهدی عبدی قبل از عروسی

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیر IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    4 0
    عبدی جان انشالله هم در اداره خانواده وهم درس و هم در فوتبال موفق باشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید