انتشار ویدیوی مهارت یک راننده در انداختن چای کیسه‌ای به داخل لیوان آب جوش به سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بدل شده است.

ویدیو دیدنی از مهارت عجیب راننده تریلی در انداختن چای کیسه‌ای به داخل لیوان آب جوش!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند؛ مانند ویدئویی که مهارت یک راننده تریلی در انداختن چای کیسه‌ای به داخل لیوان آب جوش را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو یک راننده هلندی با مهارت بالای خود یک چای کیسه‌ای را در داخل لیوان آب جوش می‌اندازد. «خوان گروت بوئر» در حالی که یک چای کیسه‌ای را از قسمتی از تریلی خود آویزان کرده با خودروی خود به سمت عقب حرکت کرده و سپس دقیقا خودرو را دقیقا در زمانی که چای کیسه‌ای بالای لیوان قرار گرفته متوقف می‌کند. او سپس با کم کردن ارتفاع خودروی خود آن را در داخل لیوان می‌اندازد.

آقای گروت بوئر که اهل ریسن هلند است با انتشار این ویدئو در صفحه اش در فیسبوک نوشت: «من تصاویر در مورد چالش چای کیسه‌ای را دیده‌ام. تصمیم گرفتم تا با تریلی ۸۲ فوتی خودم نیز این چالش را انجام دهم. این یکی از درازترین خودروها در جاده است. به همین دلیل می‌توانم حدس بزنم چرا این ویدئوی من داغ شده است.»

گروت بوئر که مدت ۳۰ سال است شغلش رانندگی است با اشاره به اینکه این ویدئوی او موجب شده تا دوستانی از کشورهای مختلف پیدا کند گفت: «پس از انتشار این ویدئو من درخواست‌های دوستی زیادی از کشورهای مختلفی از جمله چین، ژاپن، استرالیا، ایتالیا، نروژ دریافت کردم. هنوز از استقبالی که از این ویدئو شده غافلگیرم و واقعا این اتفاق خارج از تصور من بود.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید