آزمون مدارس نمونه دولتی در جزیره کیش با حضور ۲۹۴ دانش آموزش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در کیش

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش کیش روز جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: آزمون مدارس نمونه دولتی (پایه نهم به دهم راس ساعت ۹ صبح در ۲ حوزه دختران و پسران و در مجموع ۲۷۹ نفر کارت ورود به جلسه آزمون ثبت شده است.

پرویز حیدری راد اضافه کرد: مدرسه الزهرای شهرک صدف حوزه آزمونی ۱۶۰ دختر و مدرسه امام خامنه ای سفین نیز حوزه امتحانی ۱۱۹ پسر بوده که از روزهای قبل با توجه به شرایط کرونا برای آزمون آماده و گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون مدارس براساس تصمیم وزارت خانه آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار می شود افزود:  تمهیدات بهداشتی دیگری از جمله رعایت فاصله گذاری، تهویه مناسب، الازم استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده نیز رعایت شده است.

کیش دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید