رستورانی واقع در یکی از شهر های انگلیس روشی خاص را برای جذب مشتری بکار گرفته است که در آن فقط با حشرات از مشتریان پذیرایی می شود، این ایده با استقبال بسیاری از مشتریان روبرو شده است.

منوی عجیب و چندش آور این رستوارن سوژه شد!

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ رستورانی واقع در شهر کاردیف انگلیس در ابتکاری جدید و البته چندش آور،اقدام به طبخ غذاهایش با حشرات کرده است و جالب اینکه دست به چنان ظرافتی در تزیین غذاهایش با حشرات زده است که کسی احساس بدی نکند و حتی برای یک بار هم شده از این غذاها بخورد،این اقدام توجه مشتریانِ این شهر را به شدت جلب کرده است.

این رستوران که "PESTaurant" نامیده شده، در شهر کاردیف انگلیس واقع شده است و سوسک، جیرجیرک، مورچه، کرم و حشرات دیگر را به عنوان غذا، به مشتریان خود عرضه می کند.

"هیو تیلور" یکی از مشتریانِ ۶۷ سالۀ این رستوران در خصوص طعم غذاهای آن گفت:من پیش از این مزۀ سوسک را چشیده بودم، اما به خوشمزگی غذای این رستوران نبود.

او افزود:حشرات خوشمزه اند، بنابراین باید آن ها را خورد، اما مساله این است که چطور پخته و آماده شود.

در این میان، خبرنگاران، از تشکیل صف طولانی مردم برای ورود به این رستوران ، شگفت زده شدند. پرسنل رستوران نیز از رساندنِ فوری غذا به مشتریان به سبب ازدحام مشتری بازماندند.

یکی از مشتریان در این خصوص گفت:به همراه خواهرانم آمده ام تا طعم کرم را بچشم. اکنون متوجه شدم که طعم خاصی ندارد اما به شدت مغذی است.

چندی پیش دانشمندان پیش بینی کرده بودند که در آینده، حشرات، در کشورهای توسعه یافته به جایگزینی برای گوشت تبدیل شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید