بنا به درخواست‌های مکرر داوطلبان و به‌منظور افزایش دایره انتخاب و زمینه‌سازی برای گزینش اصلح حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام رسیده است.

خبر خوش برای داوطلبان درباره ورود به دانشگاه‌ فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ / شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمدرضا احمدی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در پرورش دانش آموزان برای اداره کشور دارد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز علمی کشور در راستای پرورش دانش آموزان برای اداره کشور است.

وی از افزایش شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و با تصویب شورای معاونین آموزش‌وپرورش شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به ۲۴ سال افزایش یافت.

به گفته عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان و به‌منظور افزایش دایره انتخاب و زمینه‌سازی برای گزینش اصلح، با تصویب شورای معاونین وزارت آموزش‌وپرورش و تأیید وزیر آموزش‌وپرورش، حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام رسیده است که بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

احمدی یکی از مهمترین رسالت های دانشگاه فرهنگیان پس از تعطیلی دانشسراها و مراکز تربیت معلم ، تربیت نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده دانست و بیان کرد:  با مدیریت جدید در صدر دانشگاه فرهنگیان کشور تحولی شگرف در حوزه توسعه کمی و کیفی پردیس های دانشگاهی کشور رخ داد و موجب افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی در میان جامعه فرهنگیان و دلسوزان حوزه تعلیم و تربیت شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید