۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 55276631

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور هراز بازگشایی شده است، گفت: همزمان طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی در ورودی‌های استان اعمال می‌شود.

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور هراز بازگشایی شده و همزمان طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی در ورودی‌های استان اعمال می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ هزار و ۵۹۳ خودرو که قصد ورود به مازندران داشتند اعمال قانون شدند.

سرهنگ عبادی گفت: از اوایل هفته جاری تاکنون بارها به‌خاطر بارش باران، سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان مازندران شاهد انسداد محورهای استان بودیم. از عصر سه‌شنبه دوازدهم مردادماه نیز محور هراز که یکی از محورهای شریانی استان مازندران محسوب می‌شود به‌دلیل سیل و ریزش سنگ مسدود شده بود.

سرپرست پلیس راه مازندران اظهار داشت: به علت علت وقوع سیلاب در منطقه پنجاب محور هراز کیلومتر ۵۲، جاده از روز ۱۲ مرداد برای پاکسازی مسدود شده بود.

وی افزود: همکاران پلیس راهور با عوامل راهداری با تمام توان پای کار آمدند و نسبت به پاکسازی و بازگشایی محور اقدام کردند.

عبادی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی محور هراز و به‌خاطر افزایش ابتلا به کرونا طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی نیز در مبادی ورودی استان اعمال می‌شود، گفت: از ابتدای امسال ۷۱ هزار و ۵۹۳ خودرو اعمال قانون شدند و ۳۹ هزار و ۷۸۳ خودروی با پلاک غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند به مبدا بازگردانده شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید