امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در توضیح مصاحبه بعد از بازی مقابل استقلال گفت: متاسفانه از صحبت‌های من سو برداشت شده است، حرف‌های من مربوط به حوزه ورزش و فوتبال بود.

از صحبت‌های من سو برداشت شد / هنوز هم معتقدم در این سال‌ها ظلم بسیاری به من شده است

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش‌سه"، شکست گل‌گهر مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی در روزی که وحید کاظمی داور مسابقه شب خوبی را در ورزشگاه آزادی پشت سر نگذاشت، سبب شد تا امیرقلعه‌نویی بلافاصله پس از پایان مسابقه و در شرایطی که تحت تأثیر فشار مسابقه بود، حرف‌های تندی در مورد قضاوت کاظمی و اشتباهات داوری علیه گل‌گهر در طول فصل بر زبان بیاورد. او در ادامه به این موضوع نیز اشاره کرد که این بی عدالتی چهل سال است که در فوتبال ایران علیه او وجود دارد.  

حالا و در شرایطی که صحبت‌های امیرقلعه‌نویی بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشته، او در گفتگویی کوتاه با "ورزش‌سه" توضیح کوتاهی در مورد حرف‌هایش ارائه کرد و گفت:«متاسفانه از صحبت‌های من سو برداشت شده است. حرف‌های من مربوط به حوزه ورزش و فوتبال بود. من در ابتدا هم گفتم که چهل سال پیش از زمانی که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بودم به من ظلم شد و از تیم خط خوردم و هنوز هم معتقدم در این سال‌ها ظلم بسیاری به من شده است.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید