در حال حاضر بهترین راه پیشگیری از بیماری و کاهش ورودی بیمارستانها استفاده از ماسک و تزریق واکسن به گروههای هدف است.

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان / اگر شهرها تعطیل نشوند فاجعه اتفاق خواهد افتاد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به دلیل افزایش بیماران و تکمیل بیمارستان، درخواست استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان را داده ایم.

شکرالله سلمان زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: سرعت انتشار بیماری در منطقه بسیار بالاست اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند و شهرها تعطیل نشوند فاجعه اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان مرکزی بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است و دیگر جایی برای بیماران جدید ندارد. بخش‌های بستری و درمان سرپایی بیماران در تمامی بیمارستان‌های تابع افزایش پیدا کرده است و هیچ بیمارستان سفیدی نداریم.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان درخواست کمک برای برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کردیم، بیان کرد: شرایط کنونی به وجود آمده ناشی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری مردم و مسئولان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: غیبت مدعوین جلسه امروز شاخص گویایی برای عادی انگاری مسئولان و تنها ماندن مجموعه بهداشت و درمان در این شرایط بحرانی است.

سلمان زاده با تاکید بر اینکه استقبال از واکسیناسیون در گرو های سنی بالاتر، کمتر است و انتظار داریم شهروندان، بزرگترها را به تزریق واکسن تشویق کنند، عنوان کرد: تمام توان و ظرفیت بخش بهداشت دانشگاه علاوه بر پیشگیری، مراقبت و رهگیری بیماران در اختیار اجرای فرایند واکسیناسیون قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بهترین راه پیشگیری از بیماری و کاهش ورودی بیمارستانها استفاده از ماسک و تزریق واکسن به گروههای هدف است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید