رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این مرکز درمانی توضیح داد.

ماجرای فیلم منتشر شده درباره نبود تخت خالی در بیمارستان محلاتی تبریز چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، مرکز آذربایجان شرقی، دکتر علیرضا هادی در خصوص فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی با این عنوان که در بیمارستان شهید محلاتی تخت خالی وجود ندارد و بیماران در محیط راهروی بیمارستان در انتظار هستند افزود: در طول یک و نیم سال گذشته این مرکز علاوه بر پوشش بیماران شهر تبریز و استان بیمارستان معین برای استان‌های همجوار بود.

وی با اشاره به بررسی تمام ابعاد فیلمی که در فضای مجازی با عنوان بیمارستان محلاتی تبریز پخش شده گفت: فضا، محیط، دیوارها و سالن بیمارستانی که در فیلم نشان داده می‌شود، هیچ کدام با فضای بیمارستان محلاتی مطابقت ندارد و فیلم کاملا جعلی و کذب است.

دکتر هادی تاکید کرد: حدود ۶۰ تخت در ۳ بخش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و هرچه بیمار و مراجعه کننده افزایش یابد، تعداد تخت‌ها را افزایش می‌دهیم؛ تاکنون هیچ موردی از اینکه بیماران تکریم نشوند نداشته ایم و تمام مراجعان به خوبی تکریم می‌شوند.

وی اظهار کرد: این بیمارستان در سنوات گذشته جز بیمارستان‌های دارای رتبه درجه یک و عالی بود و در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل که وضعیت شیوع بیماری در استان قرمز شد مراجعان این بیمارستان نیز افزایش یافت اما با این وجود در پذیرش بیمار هیچ مشکلی نداریم و تخت خالی وجود دارد.

دکتر هادی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۵ هزار بیمار کرونایی به صورت سرپایی در این مرکز درمانی پذیرش و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز بستری شده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید