بدینوسیله این ضایعه بزرگ را به اهالی دانش و پژوهش کشور، خانواده بزرگ دانشگاه علم و صنعت ایران، بستگان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمائیم.

پیام تسلیت دانشگاه علم و صنعت / کرونا جان یک استاد دانشگاه را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در پی درگذشت یکی از اساتید دانشگاه علم و صنعت به دلیل ابتلا به کووید-۱۹، این دانشگاه پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام تسلیت دانشگاه علم و صنعت، به شرح ذیل است:

"انا لله و انا الیه راجعون
متاسفانه مطلع شدیم استاد فرهیخته و عضو هیات علمی گروه خاک و پی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر نادر شریعتمداری، فوت نموده‌اند.

بدینوسیله این ضایعه بزرگ را به اهالی دانش و پژوهش کشور، خانواده بزرگ دانشگاه علم و صنعت ایران، بستگان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمائیم.

از خداوند متعال برای آن استاد فرزانه، غفران و رحمت الهی و برای خانواده‌، دوستان و شاگردانش صبر مسالت داریم."

به گزارش ایسنا، دکتر نادر شریعتمداری در سال ۱۳۶۵ مدرک کارشناسی خود در رشته مهندسی عمران را از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرد و ۳ سال بعد، در سال ۱۳۶۸، مدرک کارشناسی ارشد خود را از همین دانشگاه کسب نمود.

وی در سال ۱۳۷۵ نیز، مدرک دکتری خود در  رشته مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک زیست محیطی را از دانشگاه اتاوا کانادا گرفت. 

این استاد فقید، از سال ۱۳۷۶ تاکنون به عنوان عضو هیات علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران فعالیت نمود و در دوران فعالیت خود، به عضویت دومین دوره شورای اسلامی شهر تهران نیز در آمد. 

وی همچنین در سال‌های ۱۳۸۲-۱۳۸۶، رئیس کمیسون برنامه و بودجه، امور حقوقی و اقتصادی شورای اسلامی شهر تهران بود از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴، در گروه علمی کمیته شوراها و مدیریت محلی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت نمود.

همچنین دکتر شریعتمداری طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، عضو هیئت امنای منطقه ۱ پژوهشی بود و از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ به عضویت شورای دانشگاه علم و صنعت درآمد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید