مرد جنایتکار پس از دستگیری به قتل همسرش و خواهر او به‌دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و روز دوشنبه با انتقال به محل جنایت، صحنه تیراندازی مرگبار به این دو خواهر را بازسازی کرد.

جزییات جدید از قتل همزمان ۲ زن در سنندج فاش شد

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه همشهری، عصر سوم مرداد امسال جنایت هولناکی در محله حاجی‌آباد شهر سنندج اتفاق افتاد. آن روز مردی که از چندماه قبل با همسرش به نام بیان دچار اختلاف شده بود سوار بر خودروی پژویش سد راه این زن و خواهرش شد و با سلاح کلاشنیکف آنها را به رگبار بست. بیان که مادر ۳ فرزند بود به همراه خواهر کوچکش که مادر کودکی خردسال بود جانشان را از دست دادند و عامل جنایت به سرعت فراری شد.

با گزارش ماجرا به پلیس تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد. اظهارات خانواده قربانیان نشان می‌داد که بیان که سال‌ها پیش با شوهرش ازدواج کرده بود از حدود ۳ سال قبل به‌دلیل رفتار بد این مرد با همسر و فرزندانش با او دچار اختلافات شدید شده بود تا جایی که حدود ۴‌ ماه پیش از خانه قهر کرده و همراه فرزندانش به خانه پدرش رفته بود. قهر بیان باعث عصبانیت بیشتر شوهرش شده بود و این اختلافات ادامه داشت تا این که روز حادثه مرد ۴۴ ساله درحالی‌که یک قبضه کلاشنیکف در دست داشت سد راه بیان و خواهر کوچک‌ترش شده و هر دوی آنها را به ضرب گلوله به قتل رساند و پا به فرار گذاشت.

با این اطلاعات تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز و مشخص شد که این مرد یک مجرم سابقه‌دار در زمینه خرید و فروش مشروبات الکلی است و اختلافات اصلی وی با همسرش نیز بر سر اقدامات مجرمانه او بوده است.

در این شرایط جست‌وجو برای یافتن مخفیگاه این مرد ادامه یافت اما او برای این که به دام پلیس نیفتد مدام مخفیگاه‌ خود را تغییر می‌داد. با این حال اواخر هفته گذشته مأموران موفق شدند محل تردد وی را در شهرستان دهگلان شناسایی کنند و به کمین وی نشستند اما او که سوار بر یک خودروی پژو بود وقتی خود را در محاصره پلیس دید به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و فرار کرد. مأموران به تعقیب او پرداختند و پس از شلیک چند تیر هوایی خودروی وی را هدف قرار داده و موفق شدند لاستیک ماشین او را پنچر کنند اما مرد جنایتکار همچنان به فرار ادامه داد و توانست با استفاده از تاریکی شب از دست مأموران فرار کند.

این اما پایان ماجرا نبود چرا که در ادامه تحقیقات معلوم شد که قاتل فراری به یکی از روستاهای دهگلان گریخته و در خانه باغ پدری‌اش مخفی شده است. بنابراین تیم عملیاتی پلیس این باغ را محاصره کرد و صبح جمعه گذشته و در یک عملیات ضربتی موفق شد قاتل را دستگیر کند.

مرد جنایتکار پس از دستگیری به قتل همسرش و خواهر او به‌دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و روز دوشنبه با انتقال به محل جنایت، صحنه تیراندازی مرگبار به این دو خواهر را بازسازی کرد. از سوی دیگر خانواده مقتولان با حضور در دادسرا برای وی درخواست قصاص کردند و دراین شرایط متهم با قرار قانونی به بازداشتگاه منتقل شد تا پس از تکمیل شدن تحقیقات ابتدایی پرونده، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان کردستان فرستاده شود و پای میزمحاکمه قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید