در این گزارش نحوه صاف کردن لباس‌ها باترفندی جالب را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه می‌توانیم بدون اتو لباس خود را صاف کنیم!

به گزارش سلام نو، برای برخی از افراد، اتو کردن یک فعالیت آرام بخش یا حتی تسکین دهنده است، اما به طور کلی، اکثر مردم زیاد منتظر این کار خانگی نیستند! آیاشما هم به اندازه ما از اتوکردن متنفر هستید؟ پس ما یک نکته مفید برای شما داریم. سورپرایز: شما در این راهکار به اتو احتیاجی ندارید. اما اگر خشک کن ندارید، بهتر است که بخرید.

خداحافظی با اتو

آیا از اینکه حتی بخواهید اتوی خود را بیرون بیاورید تا لباس هایتان را اتو کنید متنفرید؟ پس ما خبر خوبی برای شما داریم. اگر خشک کن دارید، می‌توانید به آن دستگاه اجازه دهید تمام کارها را برای شما انجام دهد. شما به یک خشک کن تمیز (واضحا) و چند قطعه یخ نیز نیاز دارید.

چطور انجام دهیم

لباس‌های خشک و چروکیده (تمیز) خود را در خشک کن قرار دهید، مطمئن شوید که به یکباره لباس‌های زیادی را در آن قرار نداده اید. چند قطعه یخ اضافه کنید و سپس خشک کن را به گرمترین حالت بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه کار کند. سپس، لباس‌ها را بیرون آورده و به درستی تکان دهید، حالا لباس‌های شما بدون چین و چروک است!

بخار دادن

شاید این راهکار کمی عجیب بنظر برسد، اما اگر به آن فکر کنید، واقعاً جای تعجب ندارد که این ترفند کار کند. هوای گرم باعث ذوب شدن تکه‌های یخ می‌شود، این بدان معنی است که لباس‌ها بخار داده می‌شوند. از آنجا که وقتی لباس‌ها را از خشک کن خارج می‌کنید هنوز گرم هستند، می‌توانید با تکان دادن چین و چروک‌های باقیماده را به راحتی از بین ببرید. /  سایت طلا 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید