در ویدیو زیر شاهد تصاویری عجیب و جالب از تغییر رنگ پرنده‌ای زیبا در طبیعت خواهید بود.

عجیبت‌ترین و زیباترین پرنده‌ جهان که مدام تغییر رنگ می‌دهد / فیلم

به گزارش سلام نو، پرنده با رنگ های بسیار زیبای پر را مشاهده کنید و جالب است که این پرنده می تواند تغییر رنگ دهد. عکاسان توانستند تغییر رنگ پر و بال پرنده بسیار زیبای «سوراکاو» را در قالب یک فیلم به نمایش بگذارند که بسیار شگفت انگیز است.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که پرنده «سوراکاو» را نشان می‌داد که برای به تصویر کشیدن تغییر رنگ آن عکاسان و تجهیزات عکاسی بسیاری به کار گرفته شده است.

پرنده سوراکاو یا مرغ مگس خوار دارای پرهای رنگین کمانی است که به دلیل وجود لایه‌های نازک کراتین در بالای پرها می‌تواند هر ثانیه تغییر رنگ دهد و هنگامی که نور خورشید روی پرهای این پرنده بسیار زیبا می‌افتد، هر لایه برخی از اشعه‌ها را منعکس می‌کند در حالی که بخشی از نور خورشید از پرهای لایه نخست عبور می‌کند و در لایه‌های بعدی در قالب رنگ جدیدی منعکس می‌شود.

ثبت لحظه تغییر رنگ پرنده توسط ۱۹ عکاس و فیلمبردار

تیمی متشکل از ۱۹ عکاس و فیلمبردار طی ۶۲ روز و با گرفتن ۶۲ عکس در هر ثانیه توانسته اند تغییر رنگ سریع السیر و خیره کننده این پرنده را به تصویر بکشند و این فیلم کوتاه را تولید کنند.

خداوند در ساخت و پرداخت این موجودات زیبا نهایت استادی را به کار برده و آنچه که بهترین است در نهاد آن‌ها به وجود آورده است. کوچکی جثه، سبکی، تحرک، جرات و جسارت و از همه بالاتر زیبایی‌های مافوق تصور همه و همه در آن‌ها جمع است.

پرنده بسیار زیبای سوراکاو هرگز در طول عمرش با زمین تماسی ندارد و این پرندگان کوچک جواهر نشان می‌توانند برای مدت طولانی در هوا به طور معلق بال بزنند. در حین پرواز بال زدن آن‌ها چنان سریع است که انسان با چشم خویش نمی‌تواند بال‌ها را تعقیب کند و فقط صدای بال آن‌ها که شبیه وزوز زنبور است به گوش می‌رسد. بال‌های در حین پرواز حتی برای یکصدم ثانیه هم مکث نمی‌کند. بال‌های آن‌ها هر ثانیه ۹۰ بار به هم می‌خورند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مری IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    خدایا قربون بزرگی و عظمتت خدایا شکرت بابت داده هات و نداده هات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید