معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: واکسیناسیون دانشجویان طبق زمان‌بندی سازمان امور دانشجویان صورت می‌گیرد.

جزییات نحوه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر محمد هادی امین ناجی  معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور حفظ سلامتی دانشجویان را مهم ترین دغدغه دانشگاه عنوان کرد و افزود: پیگیری برای تسریع در روند دریافت واکسن قطعا انجام می شود و امید که به زودی بتوانیم کلیه دانشجویان را در سراسر کشور واکسینه کنیم.

در همین زمینه معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: واکسیناسیون همکاران اداری و علمی استان تهران و سازمان مرکزی از هفته آتی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی،دکتر حسن علیزاده با عنوان اینکه مراتب ارسال فهرست اسامی کلیه همکاران علمی و اداری دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به وزارت بهداشت از تیرماه صورت گرفته است، افزود: طبق پیگیری های اخیر تمامی اسامی در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده و واکسیناسیون طبق برنامه زمان بندی انجام می شود.

وی با عنوان اینکه روند واکسیناسیون در استانها متفاوت است تاکید کرد: کلیه اسامی همکاران علمی و اداری در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت و به استانها ابلاغ شده و دانشگاه پیام نور در هر استان باید ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان خود،سهمیه واکسیناسیون و زمان بندی لازم را دریافت و اعلام کند.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم اظهار داشت: خوشبختانه در دو استان در حال حاضر واکسیناسیون آغاز شده و امید که از هفته آتی در کل کشور اجرایی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید