مشاور حقوقی وقتی دید در حل مشکل پرستار جوان به نتیجه نرسیده است برای رسیدن به پژو ۲۰۷ دست به قتل پرستار جوان زد.

قتل وحشتناک پرستار تهرانی به دست مشاور حقوقی / جزئیات

قتل پرستار جوان در منطقه پرند رخ داد. قتل پرستار تهرانی به دست مشاور حقوقی صورت گرفت. راز  قتل پرستار جوان پس از ناپدید شدن مرموز وی فاش شد. قتل پرستار تهرانی پس از صدور حکم طلاق رقم خورد. پرونده قتل پرستار جوان به دادسرای پرند ارجاع شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، روز ۳۰ تیرماه سالجاری زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن خواهرش که یک پرستار است خبر داد.

قتل پرستار پس از صدور حکم طلاق

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: خواهرم پرستار است و ۳ فرزند دارد و از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است و حتی حکم طلاق نیز برای آنها صادر شده است اما از روز گذشته هرچه با خواهرم تماس می گیرم جوابی نمی شنوم و حتی به بیمارستان هم مراجعه کردم اما کسی از او اطلاعی ندارد.

بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و کارآگاهان در گام نخست پی بردند که خانم پرستار با شوهر یکی از همکارانش که مشاور حقوقی است برای حل مشکلاتش در تماس بوده است و آخرین بار نیز پرستار جوان به دیدن مرد جوان رفته است.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ مشاور حقوقی که مرد جوانی به نام بهنام است رفته و مشخص شد خودروی پژو ۲۰۷ پرستار جوان در اختیار بهنام قرار گرفته است.

بهنام در اعترافاتش ادعا کرد که من مشاور حقوقی خانم پرستار جوان هستم و تصمیم بر آن بود که بعد از انجام کارهایش بجای پول خودروی پژو ۲۰۷ را در اختیار من قرار دهد و بابت این کار نیز یک مبایعه نامه نوشته شده است.

کارآگاهان در بررسی تاریخ نوشتن مبایعه نامه پی بردند که تاریخ ثبت این مبایعه نامه بعد از تاریخ ناپدید شدن پرستار جوان است و با توجه به اظهارات عجیب بهنام، بازپرس پرونده دستور بازداشت وی را صادر کرد.

قتل پرستار جوان به دست مشاور حقوقی

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه بهنام پس از بازداشت به قتل پرستار جوان اعتراف کرد و گفت: پرستار جوان با همسرم همکار است و از من خواست کارهای مشاور حقوقی شان را انجام دهم و در قبال کارهایی که انجام می دهم به جای پول خودرویش را به نام من کند.

وی افزود: کارهایش در حال انجام بود که حکم طلاق آمد و پرستار جوان به سراغم آمد و باجیغ و فریاد عنوان می کرد که چرا کارش به طلاق رسیده و حکم صادر شده که به او گفتم با گذر زمان مشکل حل می شود و با شوهرت صحبت می کنم که طلاق نگیرد.

عامل جنایت ادامه داد: جیغ و فریادهای او ادامه داشت و خواست تا خودرویش را که به من داده بود بازگردانم که بعد از چند روز با او قرار گذاشتم که تا خودرو را به او بازگردانم.

بهنام گفت: روز حادثه پرستار جوان به پرند آمد و وقتی سوار بر خودرو شد دوباره بر سر اینکه چرا مشکلش حل نشده و حکم طلاق برای او صادر شده است اعتراض کرد که در این اعتراضات در یک لحظه عصبانی شدم و می خواستم او را ساکت کنم که ناگهان به خودم آمدم و دیدم او را خفه کرده ام.

مرد جوان افزود: بعد از قتل جسد پرستار جوان را از خودرو پیاده کردم و در همان منطقه پرند دفن کردم و سعی داشتم با صحنه سازی راز این جنایت را پنهان کنم.

بنا بر این گزارش، کارآگاهان با حضور در محل جسد پرستار جوان را کشف کردند و پرونده قتل پرستار جوان با توجه به اینکه محل جنایت در منطقه پرند است از دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای پرند ارجاع شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • جواد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 0
    منظورتان از مشاور حقوقی همان وکیل است دیگر چرا واضح نمی نویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید