قانون، نحوه برخورد با قانون‌شکنان را تعیین کرده و باید بر اساس همان و با سرعت‌العمل با قاتل شهید مختوم‌نژاد برخورد شود. خواسته ما قصاص مجرم در همان محل جنایت است.

قاتل سرباز وظیفه را در محل جنایت قصاص کنید

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، جانشین فرمانده ناجا خواستار قصاص عامل شهادت سرباز وظیفه پلیس پایتخت شد.

سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر عبدالجبار مختوم‌نژاد سرباز نیروی انتظامی که در درگیری با یکی از اشرار به شهادت رسید، در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضا حامی نیروی انتظامی است و آنچه مامور پلیس انجام می‌دهد مطالبه قانونی است. همین قانون اجازه نمی‌دهد که فردی بخواهد حین ماموریت یک پلیس، به مامور او تعرضی کند. اما متاسفانه افرادی هستند که مفهوم و عمق قانون را درک نمی‌کنند.

وی با اشاره به شهادت این سرباز پلیس گفت: یک شرور سرباز ما را به شهادت رساند و انتظار و مطالبه قانونی مردم این است که اگر فردی به مامور پلیس تعدی یا تعرضی کرد، قانون در موردش اجرا شود و اگر به یک مامور حین وظیفه تعرض شد، قاطع و محکم با فردی تعدی‌گر برخورد شود.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نباید از این اتفاقات عبور کرد، اظهارکرد: قانون، نحوه برخورد با قانون‌شکنان را تعیین کرده و باید بر اساس همان و با سرعت‌العمل با قاتل شهید مختوم‌نژاد برخورد شود. خواسته ما قصاص مجرم در همان محل جنایت است.

رضایی درباره تجهیز ماموران و سربازان نیروی انتظامی به تجهیزات گفت: ماموران ما امروز در حد مطلوب از تجهیزات استفاده می‌کنند اما به طور مثال در مورد شهادت این سرباز، قاتل از تیزی استفاده و از ترحم مامور مبنی بر رعایت حقوق شهروندی سوءاستفاده کرد که این موضوع به دلیل کمبود تجهیزات نیست.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی‌ ماموریتی گسترده و سنگین دارد. امکانات موجود تناسبی با این ماموریت گسترده و وسیع ندارد که باید در کلان به آن رسیدگی شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماندانا IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    احسنت تنها راهی که میتونه کمی داغ این جوان برومند و دلیر رو تسکین بده اعدام اون جانی در ملاعام و در همان محل هستش خدا لعنتش کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید