امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در ارتباط با عرضه اولیه جدید در فرابورس گفت: عرضه اولیه بعدی در گروه سرمایه گذاری ها، خواهد بود؛ و به زودی «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «مدیریت» در فرابورس عرضه خواهد شد.

کدام نماد روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ عرضه اولیه می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک، هشتمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۰، در تاریخ ۴ شنبه ۶ مرداد با نماد وهامون انجام شد و به هر کد معاملاتی ۱۶۱ سهم رسید، احتمالا این هفته عرضه اولیه جدیدی از گروه سرمایه گذاری‌ها با نماد مدیریت انجام خواهد شد.

در تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ هشتمین عرضه اولیه سال جاری با نام شرکت سرمایه گذاری هامون صبا با نماد وهامون انجام شد که قرار بود این عرضه اولیه هفته قبل آن در روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ انجام شود، اما با تعطیلی بورس این عرضه اولیه لغو شد. در این عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری هامون صبا از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شستا در بازار فرابورس عرضه شد که حدود ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار ۲۵۸ کد معاملاتی شرکت کردند و  ۱۶۱ سهم به ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۰۱ کد معاملاتی اختصاص یافت و با قیمت ۱۹۰۲ تومان کشف قیمت شد.

امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در ارتباط با عرضه اولیه جدید در فرابورس گفت: عرضه اولیه بعدی در گروه سرمایه گذاری ها، خواهد بود؛ و به زودی  «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «مدیریت» در فرابورس عرضه خواهد شد ، شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) با نماد مدیریت پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ به‌عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی (شصت و هفتمین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ‌های بازار اول فرابورس ایران درج شد و لازم به ذکر است که نماد مدیریت زیرمجموعه ومدیر است.

همچنین هامونی در ارتباط با زمان دقیق این عرضه اولیه اظهار نمود که: در روزهای نخست این هفته این شرکت برای عرضه اولیه در روز چهارشنبه (۱۳ مرداد ۱۴۰۰) آگهی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید