فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در بیست و پنجمین دوره جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

راهیابی فیلم کوتاه «گربه‌ها» به یک جشنواره آمریکایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره«Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا ۲۰۲۱ راه یافت.

جشنواره «Flickers' Rhode Island International Film Festival» که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز بفتا است. این جشنواره در تاریخ ۹ تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۱ (۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان این اثر که از بین ۶هزار و ۷۰۰ فیلم ۹۸ کشور دنیا، برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که به تازگی از یک رابطه عاطفی خارج شده است. او در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با دو گربه‌اش سپری می‌کند.

مژده دایی و دو گربه به نام‌های خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.

پخش این فیلم توسط شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده انجام می‌شود. از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، طراح پوستر: علیرضا نصرتی، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید