محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به طرح صیانت از فضای مجازی واکنش نشان داد.

نظر محسن هاشمی درباره طرح صیانت از فضای مجازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس و سخت جامعه، بجای طرحهایی که واکنش منفی گسترده در جامعه ایجاد کند به دنبال حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه برود.

محسن هاشمی در ابتدای جلسه سیصد و پانزدهم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: از آقای حناچی و همکارانشان تشکر می‌کنم که در مناطق 17 و 18 بالاخره طلسم بازآفرینی روی ریل راه آهن تهران- تبریز شکست و این منطقه در اختیار مردم قرار گرفت. 

او ادامه داد: ابتدا قرار بود روی این منطقه به گونه ای بازآفرینی شود که با ساخت و ساز هزینه ساخت این تونل فراهم شود. خوشبختانه در این دوره شهرداری تصمیم گرفت این منطقه بزرگ یک باغ‌راه طولانی ایجاد کند و دید کاسبکارانه نداشت و آنرا تبدیل به یک فضای عمومی برای مردم کرد. 

هاشمی در ادامه گفت: در این روزها مساله صیانت از فضای مجازی مطرح است. خوشبختانه شورای پنجم شورای شفافیت بود و نه صیانت و مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس و سخت جامعه، بجای طرحهایی که واکنش منفی گسترده در جامعه ایجاد کند به دنبال حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه برود و قطعا شفافیت نیز از مطالبات اصلی جامعه و وعده های محقق نشده در مجلس است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید