سرکه سیب بهترین و سالم‌ترین پاک کننده محیط خانه است که می‌تواند بهتر از هر مواد شوینده دیگری خانه شما را برق بیندازد.

یک ترکیب قوی برای تمیز کردن خانه

به گزارش سلام نو، تا به امروز تصور می‌شده است که سرکه سیب تنها دارای خاصیت دارویی برای سلامتی انسان است، اما این ماده تخمیر شده بهترین و سالم‌ترین پاک کننده محیط خانه است که می‌تواند بهتر از هر مواد شوینده دیگری خانه شما را برق بیندازد.

آشپزخانه

ترکیب سرکه سیب و آب یک تمیز کننده قوی برای محیط آشپزخانه است که می‌تواند در ازبین بردن باکتری‌ها نیز موثر باشد. شما می‌توانید برای تمیز کردن سطوح، اجاق گاز و ماکرویوو از آن استفاده کنید. این ترکیب به دلیل رقیق بودن نمی‌تواند باعث باعث از بین رفتن درخشندگی شود.

همچنین شما می‌توانید با اضافه کردن نصف فنجان از سرکه سیب به چرخه شستشوی ماشین ظرفشویی خود لکه‌های کهنه و باقی مانده ناشی از قهوه و چای را به خوبی تمیز کنید.

حمام

شما می‌توانید با توجه به میزان کثیفی کف حمام و یا وان حمام خود از سرکه سیب به تنهایی و یا به همراه آب برای تمیز کردن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید برای تمیز کردن، رفع بوی بد و از بین بردن میکروب‌های ماشین لباسشویی خود نصف فنجان از سرکه سیب را به محل مواد شوینده ماشین اضافه کنید.

اتاق نشمین

اگر برای شما پیش آمده است که با قطره‌های شمع ریخته شده بر روی میز مواجه شوید به شما توصیه میکنیم ابتدا آن را بتراشید و برای تمیز کردن باقی مانده آن از سرکه سیب استفاده کنید.

سرکه سیب می‌تواند به خوبی برای تمیز کردن دیوار و درزهای پنجره به کار گرفته شود و تمام لک‌های قدیمی و کهنه را از بین ببرد. شما می‌توانید حتی برای تمیز کردن دیوارهای رنگ شده نیز از آن استفاده کنید.

اگر لکه‌های ناشی از لیوان خیس آب، چای و یا قهوه بر روی میز اتاق نشمین شما باقی مانده است، سرکه سیب می‌تواند به خوبی برای ازبین بردن این لکه‌ها به کمک شما بیاید.

ممکن است بر روی فرش خانه شما لکه‌هایی وجود داشته باشد، اما جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با استفاده از مقداری نمک و سرکه سیب این لکه‌ها را پاک کنید و یا با اضافه کردن سرکه سیب به بخارشوی خانگی تان آن‌ها را تمیز کنید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید