جداولی را تهیه کردیم و اولویت بندی هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

کدام دانشجویان در شهریور ماه واکسینه می‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره واکسیناسیون دانشجویان، اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت بندی هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور ماه واکسینه شوند.

خاکی‌ صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود زیرا مخاطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید