محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فصل گذشته پرسپولیس با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

پیام کنعانی‌زادگان به هواداران پس از جدایی از پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فصل گذشته پرسپولیس در پایان لیگ برتر بیستم و جشن قهرمانی این تیم به صورت رسمی جدایی از این تیم را اعلام کرد.

او که راهی الاهلی قطر خواهد شد با انتشار پستی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

وی در پستی نوشت: 

سلام بر جذاب‌ترین هواداران دنیا..

انگار همین دیروز بود که سلام دادم.. و چه زود دو سال گذشت؛ دو سال دیوانه‌وار و پر از افتخار. آمدم، دیدم، فتح کردم. با شما چه ناشدنی‌ها که شدنی شد. چه رویاها که محقق شد. قول دادم اگر مرا بپذیرید برایتان حسینی میشوم که هرگز نبودم و به پرچم سرخمان قسم که کم نگذاشتم. یک نفس نبود که در میدان خرج نکنم و به خانه‌ام ببرم. اصلا با شما مگر میشود نارفیق بود. شما که اینهمه رفیقید. اینهمه باوفایید. کاش میشد آدمی شما را با خودش ببرد، هرکجا که خواست. اما افسوس،نفرین به سفر.نفرین به جبر روزگار.

گاهی نمیشود همه چیز را در کنار هم داشت. من امروز میروم،اما به عهدمان قسم فراموشم نکنید. از امروز مثل شما یک هوادار ساده میشوم تا تجربه کنم التهاب و استرس را.مثل شما که قلبتان را روی این تیم قمار میکنید. میروم تا روزی که شاید خدا خواست و جایی سرنوشتمان دوباره گره خورد. مدتها پیش کادر فنی فهیم تیممان را در جریان گذاشتم و بحمدالله بابت جانشین مشکلی نیست ، از همه کادر فنی ، پزشکی ، تدارکات و ... سپاسگذارم که همیشه پشتیبانم بودند . شکر خدا بهترین مهره‌های ایران را داریم

که لذت بردم کنارشان توپ زدم و از همین جا بازویشان را میفشارم و قدردانشان هستم .من دوبار در این لیگ رباط دادم، طبق منطق فوتبال تمام شدم، اما باز ایستادم. این یک بار باید پا روی دلم بگذارم و به خانواده‌ام فکر کنم.. اما قلبم را اینجا میگذارم پای سکوهای سیمانی. وقت تشویق‌ها،وقت دقیقه هادی، وقت کری خواندن‌ها،وقت قهرمانی ششم انشالله (دلم از جا کنده میشود این یکی را نباشم) این برادر کوچکتان را فراموش نکنید.نیازمند دعایتان هستم.

‎حسین کنعانی‌ یک هوادار پرسپولیس از سربندر.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید