منابع عراقی اعلام کردند که یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در دیاله به هلاکت رسیده است.

کشته شدن یکی از سرکردگان داعش در دیاله عراق

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس ضد تروریسم عراق اعلام کرد «ابو سعد السمین»، یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را در استان‌های شرقی این کشور به هلاکت رسانده است.

سرویس ضد تروریسم در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد السمین یکی از نزدیکان «ابی ذر الغفاری» و فرماندار خود خوانده منطقه‌ای در نزدیکی دریاچه تپه‌های حمرین در استان دیاله بود.

سخنگوی این سرویس در ادامه افزود: سرویس اطلاعاتی ما حرکت این تروریست را برای مدت طولانی دنبال و در زمان مناسبی به آن ضربه مهلکی وارد کرد.

به نظر می‌رسد انفجار یک بمب انتحاری در استان صلاح الدین در به دام انداختن این تروریست نقش به سزایی داشته است.

بنابر گزارشات منابع محلی۳ افسر عراقی نیز در استان دیاله شهید شدند. هنوز  علت شهادت این افسران مشخص نیست و گروهی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

روز گذشته بنا به اعلام منابع امنیتی در اثر ۳ حمله انتحاری و جداگانه بوسیله عناصر داعشی ۱۲ نفر شهید و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند. در ماه‌های اخیر، تعداد حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه بین کرکوک و صلاح الدین (شمال) و دیاله (شرق) که به مثلث مرگ معروف است، افزایش یافته است.

چندی پیش نیز در انفجار تروریستی بازار محلی الوحیلات در شهرک الصدر که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت ده‌ها شهروند عراقی که سرگرم خرید لوازم مورد نیاز برای عید قربان بودند، کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید