کودکی که یک شی فلزی ۵ سانتی متری را بلعیده بود، با خوش شانسی از مرگ گریخت.

زنده ماندن معجزه آسای کودک پس از قورت دادن شی بزرگ فلزی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک ۳ ساله هندوستانی که اقدام به بلعیدن یک شیء فلزی کرده بود، از مرگ گریخت. در این اتفاق که روز جمعه در شهر بنگلور واقع در ایالت کارناتاکا رخ داد «باساوا» تصادفا اقدام به قورت دادن یک شیء فلزی ۵ سانتی متری کرد. با این حال این کودک پس از انتقال به بیمارستان و انجام یک عمل جراحی اورژانسی از مرگ نجات یافت.

والدین کودک پس از آن متوجه این اتفاق شدند که کودک در بالای قفسه سینه خود احساس درد شدید کرد و قادر به قورت دادن آب دهان خود نبود. پس از این حادثه والدین این کودک فرزند خود را سریعا به بیمارستان مانیپال رسانده و کودک تحت درمان فوری قرار گرفت. پزشکان بیمارستان با انجام آزمایش ایکس ری روی گردن و سینه کودک متوجه شدند که یک شیء فلزی وارد بدن کودک شده است.

پزشکان جراح با انجام آندوسکوپی موفق به خارج کردن این شی ء فلزی شدند. پس از انجام موفقیت آمیز این عمل این کودک پس از ۳ ساعت قادر به غذا خوردن شد.

پزشکان پس از معاینه مجدد کودک و تایید سلامتی او دستور ترخیص وی را در بعدازظهر روز جمعه از بیمارستان صادر کردند. پزشکان به والدین هندوستانی توصیه کردند برای پیشگیری از حوادث مشابه از قراردادن اشیاء خطرناک در دسترس کودکان خود جدا پرهیز کنند.

زنده ماندن

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید