ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳۹ را به محل حادثه در حوالی تپه سلام واقع در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

 باز شدن ناگهانی زمین در مشهد / ۲ نفر به درون چاه فاضلاب سقوط کردند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل باز شدن ناگهانی زمین یک مرد به همراه دختر هفت ماهه‌اش به درون چاه فاضلاب منزل خود سقوط کردند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک مرد و دخترش به داخل چاه فاضلاب منزلی ویلایی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳۹ را به محل حادثه در حوالی تپه سلام واقع در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

وی افزود: با حضور تیم تخصصی امداد و نجات در محل مشخص شد ،مردی حدودا ۴۰ ساله که دختر هفت‌ماه‌اش را در بغل داشته و به دلیل گرمی هوا در حیاط منزل ویلایی‌اش زیر درخت نشسته بود که به یکباره زمین دهان باز کرده، او و فرزند در آغوش‌اش به داخل چاه فاضلاب سقوط کردند که بلافاصله نجاتگران آتش نشانی اعزامی از مشهد این مرد و دختر را که در عمق ۵ متری چاه در شرایطی ناپایدار آویزان شده بودند،فیکس کرده،به سطح زمین منتقل و از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، این مرد به همراه فرزندش برای سیر مراحل درمان توسط تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شدند و علت دقیق این حادثه هولناک در دست بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید