آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است و در این در حالی بوده که اعتبار مورد نیاز اولیه ٢٠ هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

خبر بد برای معلمان درباره طرح رتبه‌بندی

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امکان تامین منابع مالی رتبه‌بندی معلمان در مجلس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت لایحه را به مجلس ارسال کرد و مجلس اختیار تغییراتی در آن را دارد، گفت: در جلسات بررسی لایحه رتبه بندی ما هم به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش حضور پیدا کردیم و کمیسیون آموزش اهتمام لازم را برای پیشبرد طرح داشت.

احمدی لاشکی افزود: طبق آنچه سازمان برنامه و بودجه برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است، اعتبار کافی برای اجرای طرح نخواهد بود و امیدواریم که مجلس ردیفی برای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است و در این در حالی بوده که اعتبار مورد نیاز اولیه ٢٠ هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

وی بیان کرد: همانطور که سال گذشته بودجه آموزش و پرورش ١۴٠ درصد افزایش پیدا کرد، مجلس امسال هم می‌تواند برای اجرای طرح رتبه بندی کمک کننده باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید