مراجعه‌کنندگان در این سایت‌ها در کمتر از نیم ساعت کار تزریق واکسن آنها انجام می‌شود و افرادی هم که معذوریت‌های حرکتی داشتند همکاران کمک کردند در داخل خودرو این واکسیناسیون انجام می‌شود.

به  مراجعه‌کنندگان این سایت‌ها در کمتر از نیم ساعت واکسن کرونا تزریق می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران بر راه‌اندازی سایت‌های واکسیناسیون برای تسریع در روال تزریق واکسن تاکید کرد.

محمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه درگیر پیک پنجم کرونا هستیم باید سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند و از تمام ظرفیت‌های دانشگاه در این شرایط استفاده کنیم. با هماهنگی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارها به‌خوبی انجام شد و از تمام ظرفیت‌های سطح ستادی اعم از ستاد و دانشکده‌ها بهینه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: عملیات اجرایی راه‌اندازی سایت‌های واکسیناسیون از هفته پیش شروع شده و ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر در روز کار خود را آغاز کرده است . در پی آن در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری و مامایی هماهنگی‌های لازم انجام شده است. امید داریم در اولین فرصت نیز سایت واکسیناسیونی را هم در دانشگاه تهران فعال کنیم تا به دایره خدمت‌رسانی اضافه شوند.

بیگلر یادآور شد: حضور همکاران در این مراکز به شکل داوطلبی است و از نیروهایی که در واحدها هم دورکار هستند و مشارکت کرده‌اند در این فرایند استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: صرفاً حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه واکسن را در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌دهد و تأمین نیروهای حفاظتی از طریق مدیریت حراست و تأمین نیروی انسانی (فنی و پشتیبانی) هم از طریق حوزه معاونت توسعه هماهنگ می‌شود. قرار است که این خدمات در قالب ارائه واکسیناسیون در محیط‌هایی که انجام می‌شود میزان رضایت‌مندی شهروندان را جهت انجام واکسن بیش از پیش برآورده کند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: مراجعه‌کنندگان در این سایت‌ها در کمتر از نیم ساعت کار تزریق واکسن آنها انجام می‌شود و افرادی هم که معذوریت‌های حرکتی داشتند همکاران کمک کردند در داخل خودرو این واکسیناسیون انجام می‌شود. وظیفه همه است که در زمینه پیشگیری این کار را حمایت کنیم و عملاً بتوانیم پیشگیری کنیم تا از پیک‌های بعدی که سلامت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، جلوگیری کنیم.

وی گفت:  این واکسیناسیون در دو شیفت صبح و عصر از شنبه تا پنج‌شنبه در حال انجام است و اگر نیاز باشد حتی در روزهای تعطیل هم این سایت‌ها فعال می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید