یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که در بحث کاشت مو باید به آن پرداخته شود درصد موفقیت کار است. چرا که برای این منظور افراد هزینه و زمان زیادی را صرف می‌کنند. به همین دلیل موفقیت در آن و رسیدن به نتیجه ایده‌آل خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین شرط اصلی در بالا بردن درصد موفقیت جراحی کاشت مو انتخاب یک کلینیک مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا و البته پزشکی متخصص و با تجربه در این زمینه است. بدون شک کلینیک تخصصی هلیا با ایجاد محیطی کاملا استاندارد و حضور پزشک مطرح کشوری جناب دکتر خراسانی یکی از بهترین‌های این حوزه بوده و شما را در داشتن عمل کاشت مو موفقیت آمیز در تمامی مراحل کار همراهی خواهد کرد. همچنین با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم تا شما کاندیدهای پیوند مو را با عوامل موثر در درصد موفقیت کاشت مو و هر آنچه که در این زمینه نیاز است آشنا کنیم.

عوامل موثر بر درصد موفقیت جراحی کاشت مو

نکات مهم برای افزایش درصد موفقیت کاشت مو

همان طور که گفته شد درصد موفقیت کاشت مو متاثر از عوامل و شرایط مختلفی بوده و اولین و مهم‌ترین این عوامل انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص است. اما اگر در کنار انتخاب پزشک و کلینیک خوب سایر شروط لازم رعایت نشوند نمی‌توان انتظار رسیدن به یک نتیجه رضایت‌بخش را داشت. در زیر چند مورد از نکات مهم برای افزایش درصد موفقیت کاشت مو آورده شده است:

· انتخاب روش مناسب کاشت مو

در حال حاضر روش‌های متعددی به منظور کاشت مو در مراکز زیبایی و تخصصی در حال انجام هستند. هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود بوده که بسته به شرایط افراد و خواست آن‌ها می‌توانند پررنگ‌تر و یا کم‌رنگ‌تر شوند. به همین دلیل کاندیدهای کاشت مو باید در انتخاب روش مناسب خود به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی حساسیت بالایی را به خرج دهند.

· خودداری از مصرف مشروبات‌ الکلی و دخانیات

نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات به دلیل تاثیراتی که بر بدن می‌گذارند نتایج نهایی بعد از کاشت مو را در جهت منفی تغییر خواهند داد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما حداقل یک ماه قبل و بعد از کاشت مو مصرف مواد الکلی و انواع دخانیات کنار گذاشته شود.

· داشتن رژیم غذایی سالم

رسیدن به نتیجه ایده‌آل نهایی ملزم به داشتن بدنی سالم است که در نتیجه داشتن رژیم غذایی سالم ایجاد خواهد شد. چرا که فولیکول‌های تازه کاشته شده برای رشد و سالم ماندن به مواد مغذی نیاز دارند که تنها در صورتی چنین شرایطی ایجاد خواهند شد که فرد تغدیه مناسب و سالمی داشته باشد.

· اصلاح نحوه خواب

از آنجایی که فولیکول‌های تازه کاشته شده هنوز ضعیف هستند نحوه خوابیدن در آسیب دیدن آن‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد. اگر دوست دارید درصد موفقیت عمل کاشت مو شما بالا باشد حتما در هفته‌های اول نحوه خواب خود را اصلاح کنید. به این معنا که با زاویه ۳۰ درجه بین سر و بدن خود بخوابید.

· رعایت نکات مراقبتی بعد از کاشت مو

پزشک متخصص توصیه‌هایی را در خصوص رعایت نکات مراقبتی بعد از پیوند مو به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد داد. عدم رعایت این نکات به کلی می‌توانند نتایج نهایی بعد از کاشت مو را در جهت منفی تغییر دهد. از جمله این موارد می‌توان به قرار نگرفتن زیر نور مستقیم آفتاب، دستکاری زخم‌های ایجاد شده در سر، عدم مصرف دارو به صورت خودسر، جلوگیری از عرق کردن سر، نرفتن به استخر و سونا و ... اشاره کرد.

مشاوران تخصصی ما در کلینیک پوست و مو هلیا در تمامی مراحل قبل و بعد از کاشت مو در کنار شما عزیزان خواهند بود. بنابراین مراجعه‌کنندگان این کلینیک می‌توانند با خیالی راحت و آسوده مراحل درمان را پشت سر گذاشته و با حداقل ریسک به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

عوامل موثر بر درصد موفقیت جراحی کاشت مو

علت عدم موفقیت کاشت مو

اگر افرادی که تجربه کاشت مو ناموفق را داشته‌اند، مورد بررسی قرار دهیم متوجه یک سری وجه مشترک در تمامی آن‌ها خواهیم شد. مهم‌ترین این وجه مشترک عدم دقت در انتخاب پزشک متخصص و کاربلد در این زمینه است. چرا که یک پزشک تازه‌کار و غیر متخصص مهارت کافی در برداشت و کاشت گرافت‌ها را ندارد. در نتیجه هنگام برداشت موها به گرافت‌ها آسیب می‌رساند و این خود نتیجه کار را در جهت منفی پیش می‌برد. کلینیک پوست و مو هلیا مفتخر است که با حضور دکتر خراسانی و کادر درمانی مجرب و کاربلد عملیات موفقیت‌آمیزی را در افراد پشت سر خواهد گذاشت.

نکته قابل توجه بعدی رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل کاشت مو است. گاهی اوقات افراد در انتخاب کلینیک و پزشک خوب نهایت دقت را به خرج می‌دهند. اما به دلیل نادیده گرفتن نکات مراقبتی و توصیه‌های پزشک متخصص به نتیجه مطلوب و ایده‌آل خود نمی‌رسند.

طبق گفته‌های مذکور می‌توان متوجه شد که عدم موفقیت در عمل کاشت مو تنها مرتبط با یک دلیل نبوده و کسانی که در این مسیر قرار می‌گیرند باید تمامی جوانب کار را با دقت بالایی دنبال کنند.

میزان موفقیت کاشت مو در کلینیک هلیا

با توجه به بررسی نتایج نهایی کاشت مو در کلینیک هلیا می‌توان متوجه موفقیت بالای عمل‌های کاشت مو در این کلینیک شد. به طوری که در اغلب مواقع می‌توان شاهد درصد موفقیت بالای ۷۰ درصد بود. از دیگر خدمات پیوند مو در کلینیک هلیا می‌توان به کاشت طبیعی ابرو اشاره کرد. پس کسانی که علاوه بر داشتن موهایی کم‌پشت و طاس از ابروهای ضعیف و نازک خود شکایت دارند می‌توانند به این کلینیک مراجعه کرده و به ابروهایی با تراکم بالا دست یابند. در صورتی که تصمیم جدی خود را به منظور بهره‌مندی از یکی از خدمات زیبایی از جمله کاشت مو و ابرو در کلینیک هلیا گرفته‌اید می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس گرفته و از تمامی جزئیات کار مطلع شوید.

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ولی الله IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام و عرض ادب. کلینیک شما مجوز وزارت بهداشت رو دارن؟ چند وقته دنبال این متدم مثل اینکه خیلی باب شده اما نگرانم که الکی هزینه کنم راهنمای کنید لطفا
    • مشاور کلینیک هلیا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست عزیز - بله کلینیک ما مجوز های لازم از وزارت بهداشت را دارا هستند. جدیدترین متد که کمترین عوارض رو داره متد میکروگرافت هست که پیشنهاد میدم در این باره با مشاورین ما صحبت کنید تا راهنمایی لازم رو خدمتتون ارائه بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید