در اکثر موارد هزینه به عنوان یک عامل محدود کننده برای افراد عمل می‌کند و سعی می‌کنند تا قبل از انجام عمل‌های زیبایی و پیوند مو، هزینه‌ها را بررسی کنند. البته هزینه کاشت ‌مودر افراد مختلف ممکن است هزینه متفاوتی را در بر داشته باشد. پس باید عوامل موثر بر هزینه‌ها را بدانید.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

با توجه به تغییر سبک زندگی و عوامل محیطی آسیب زا که روز به روز بیشتر می‌شوند، مشکلات پوست و مو هم بیشتر شده است. به همین علت ریزش مو سبب شده تا متقاضیان کاشت مو طبیعی با نهایت تراکم افزایش یابند. داشتن موی پرپشت بر زیبایی چهره تاثیر به سزایی خواهد داشت و افراد پس از کاشت مو به مراتب جوان‌تر به نظر می‌رسند. از طرفی کاشت مو اگر اصولی و با روش‌های مناسب انجام گیرد، هیچ تفاوتی با موی طبیعی سر نخواهد داشت و کسی متوجه کاشت مو نمی‌شود. اگر جزو افراد متقاضی کاشت مو هستید و دوست دارید چهره خود را با این روش زیبا و جوان کنید، ابتدا باید بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا را پیدا کرده و از آن بهره ببرید.

چه کسانی به کاشت مو نیاز دارند؟

ریزش مو از عواملی است که هر کسی را ممکن است نیازمند کاشت مو کند. به طور کلی افرادی که برای کاشت مو مراجعه می‌کنند،‌ در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند:

· افراد با طاسی جلوی سر ارثی

· افراد با موهای کم پشت و ریزش موی شدید

· طاسی سکه ای

· طاسی بر اثر سوختگی یا آسیب به پوست

· افراد با ریزش موی شدید بر اثر بیماری‌های مختلف

معمولا در کلینیک‌های معتبر که پیوند مو را به صورت اصولی انجام می‌دهند، از تکنیک کاشت مو با بالاترین تراکم استفاده می‌کنند تا این افراد بتوانند نتیجه‌ای رضایت بخش دریافت کنند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برای درمان بیماری‌ها و زیبایی، روش‌های متعددی کشف شده است. برای استفاده از این روش‌ها باید ابتدا اطلاعات کافی در مورد آن‌ها داشته باشید و بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

روش های مختلف کاشت مو

اگر شما هم به دنبال تکنیک کاشت مو با بالاترین تراکم هستید، باید روش‌های رایج انجام کاشت مو را بدانید. البته تفاوت اصلی در کاشت مو، در روش‌های مختلف، مربوط به بخش برداشت مو است و برای کاشت در ناحیه طاسی تفاوت چندانی با هم ندارند.

در ادامه روش‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و نتایج خوبی داشته اند،‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کاشت مو  fut

یکی از روش‌هایی که سابقه طولانی در کاشت مو دارد، روش fut است. در این روش قسمت پشت سر برای بانک مو انتخاب می‌شود. برداشت مو به صورت یک نوار باریک که از این بخش انجام می‌گیرد. پوست سر به همراه موهایی که روی آن قرار دارند به طور کامل برداشته می‌شود. پوست هم کشیده شده و به هم بخیه زده می‌شود. در این روش با توجه به وضعیت برداشت فولیکول‌های مو آسیب نمی‌بینند. سپس گرافت‌های مو جدا شده و در قسمت مورد نظر کاشت داده می‌شود.

بیشترین انتقادی که به این روش وارد بود، ایجاد زخم و اسکار بود که احتمال عفونت را افزایش می‌داد. به همین علت، علم پزشکی به سمتی گرایش پیدا کرد که بتواند روش برداشت را حرفه ای‌تر و راحت‌تر انجام دهد.

کاشت مو sut

روش کاشت مو طبیعی اس یو تی ‏sut  برداشت مو به گونه‌ای بهتر انجام گرفت. بدین صورت که گرافت‌های مو به صورت جدا با دستگاه مخصوصی از پشت سر، برداشته می‌شود. این کار با پانچ‌های بسیار نازک انجام می‌گیرد و زخم زیادی را روی سر ایجاد نمی‌کند. بدین صورت مقدار گرافت بیشتری را می‌توان در منطقه وسیع‌تری برداشت کرد، و همین امر سبب می‌شود تا کاشت مو با تراکم بالاتر انجام گیرد.

 اگر بخواهیم مزایا و معایب کاشت مو sut را بررسی کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که نداشتن زخم و اسکار بعد از کاشت مو، انجام کاشت مو در یک جلسه، کاشت مو با تراکم بالا و ... را می‌توان جزو مزایای این روش محسوب کرد. البته معایبی نیز برای این روش نظر گرفته می‌شود. هنگامی که گرافت تا به صورت تک تک برداشته می‌شوند، احتمال از بین رفتن فولیکول‌های زیادی نیز وجود دارد. البته در صورتی که پزشک مهارت بالایی داشته باشد این مشکل نیز وجود نخواهد داشت. با این وجود می‌بینیم که درصد موفقیت کاشت مو اس یو تی بسیار بالاست  و نهایت تراکم مو با کاشت مو اس یو تی، ممکن می‌شود.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

انجام کاشت مو با تراکم بسیار بالا

اگر موهای کم پشتی دارید، بهتر است که روش sut را انتخاب کنید. البته پزشک در جلسات مشاوره این نکته را به شما یادآوری می‌کند و بهترین روش را انتخاب می‌کند. همان طور که دیدید با توجه به روش برداشت،  کاشت مو به روش  sut  برای موی کم پشت مناسب‌تر است و باعث می‌شود تا تراکم بالاتری را ایجاد کرد.

بهترین روش کاشت مو برای شقیقه  نیز روش کاشت مو sut است که در این روش نیز از قسمت‌های بانک مو با توجه به نیاز بیمار برداشت می‌شود

انتخاب یک مرکز خوب برای کاشت مو

البته علاوه بر اینکه باید روش خوبی را برای کاشت مو انتخاب کنید، انتخاب یک مرکز خوب برای کاشت نیز اهمیت بالایی دارد. مهارت پزشک در برداشت مو و کاشت آن آن قدر مهم است که باعث می‌شود تا نتیجه عمل بین دو نفر بسیار متفاوت جلوه کند. برای انجام کاشت مو با تراکم بسیار بالا باید کلینیک معتبری را انتخاب کنید که پزشکان و تکنسین‌ها مهارت بالایی را در کاشت مو داشته باشند.

 کلینیک رز به عنوان یکی از خوش سابقه‌ترین و بهترین کلینیکی است که از بهترین روش‌های کاشت مو بهره می‌برد و با توجه به نیاز بیمار، کاشت موی مناسبی را برای او انجام می‌دهد. رضایت بالای مراجعه کنندگان به این کلینیک به تنهایی نشان دهنده کیفیت کار این مرکز است.

هزینه کاشت مو در کلینیک رز چقدر است

در اکثر موارد هزینه به عنوان یک عامل محدود کننده برای افراد عمل می‌کند و سعی می‌کنند تا قبل از انجام عمل‌های زیبایی و پیوند مو، هزینه‌ها را بررسی کنند. البته هزینه کاشت ‌مودر افراد مختلف ممکن است هزینه متفاوتی را در بر داشته باشد. پس باید عوامل موثر بر هزینه‌ها را بدانید.

عواملی مانند تجهیزات مدرن، داروهای مورد استفاده، مهارت پزشک و تکنسین و ... روی هزینه تاثیرگذار هستند.

از طرفی هرچه تراکم مو بیشتر باشد و کاشت مو منطقه وسیع‌تری را تحت پوشش قرار دهد، هزینه نیز بالاتر می‌رود. البته در کلینیک رز سعی شده است تا قیمت کاشت هر تار مو بسیار مناسب تعیین شود تا هر فردی با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر بتواند برای پیوند مو اقدام کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید