دولت تدبیر و امید با شعار تعامل جهانی به عرصه میدان آمد و هشت سال این خط را ادامه دادند و فقط ضرر و زیان و معیشت ناگوار نصیب مردم شد.

علم‌الهدی: در دولت روحانی فقط ضرر و زیان و معیشت ناگوار نصیب مردم شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از دولت روحانی گفت: مردم صبور و نجیب ما که زیر بار مشکلات خرد شدند و کمرشان خمیده شده.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی:

* رئیس جمهور در یک فضای خاصی که در کشور وجود دارد و نوع مطالباتی که مختلف و پراکنده است وارد عرصه می‌شود و باید ببینیم ادبیات صحیح مطالبه در این موقعیت از دولت جدید چیست؟ مطالبه حق مردم است و مردم باید از مسئولان نظام مطالبه‌گر باشند و مطالبه حق مردم است.

* دولتی که در این شرایط و فضا می‌خواهد کار را به دست بگیرد با چه ادبیاتی باید مطالبات به حق را از آن مطرح کرد؟ فضای کشور را آگاه هستید. از یک طرف استکبار جهانی و امپراتور رسانه‌ای استکبار بر دمیدن بر منع مردم از شرکت در انتخابات فعالیت کرد اما مردم نومیدش کردند. این استکبار با این وضعیت آرام نمی‌گیرد و با این سوء اعمال و سوءنفوذ و تلقین‌های شیطانی که دارد مردم و افراد را وادار به خشونت می‌کند تا آشوب سیاسی برپا شود و نمونه‌اش را در گوشه و کنار کشور شاهد هستیم.

* کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، اینها می‌خواهند مطالبات به حق مردم را به سود نیات فاسد خود مصادره کنند و می‌گویند شما که در انتخابات شرکت کردید ببینید چه مشکلی حل شد؟ جریانات رقیبی که با این رئیس جمهور رقابت داشتند درصدد ایرادتراشی و اشکال‌گیری هستند و می‌خواهند این ایرادات را بزرگ کنند و بگویند این دولت هم کاری از دستش برنمی‌آید.

* کسانی نیز سودای منصب دارند و در انتخابات و ستادها شرکت کردند تا نصیبی داشته باشند و سهمی بگیرند؛ همه آنها که نمی‌توانند منصب بگیرند و آنهایی که منصب نمی‌گیرند شروع به تخریب می‌کنند. مردم انقلابی که با توجه به شاخص‌های رهبری و شناخت این معیارها و شاخص‌ها و عملکرد گذشته آقای رئیسی به ایشان رای دادند در انتظار تحقق شعارهای رئیس جمهور هستند.

* مردم صبور و نجیب ما که زیر بار مشکلات خرد شدند و کمرشان خمیده شده و مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی را تحمل کرده‌اند انتظار دارند تحولی صورت بگیرد و این مشکلات کاهش پیدا کند و کمر خمیده را از زیر بار مشکلات دربیاورند. اینها مطالباتی است که هست.

* طبیعی است که در این محاصره مطالبات، فشارها سنگین است و تخریب و زبان نقد نیز گشوده است و افراد فاسد نیز آرام نمی‌گیرند و ما باید در مقام مطالبه‌گری از این دولت ادبیاتی داشته باشیم. باید مطالبه کرد اما با این وضعیتی که در فضای کشور وجود دارد و در این فضا آقای رئیس جمهور وارد پاستور می‌شود مطالبه از دولت و رئیس جمهور باید ادبیات خاص خود را داشته باشد تا به نتیجه برسد.

* مطالبات باید تکلیف‌مدارانه باشد و وظیفه‌محورانه باشد و به عنوان تکلیف خدایی وارد شوند و این مطالبات نباید سهم‌خواهانه و انتقام‌جویانه باشد. مطالبات باید به نحوی باشد که آب در آسیاب دشمن نریزند؛ آن هم دشمنی که با آشوب سیاسی می‌خواهد پایه‌های نظام را سست کند.

* دولت تدبیر و امید با شعار تعامل جهانی به عرصه میدان آمد و هشت سال این خط را ادامه دادند و فقط ضرر و زیان و معیشت ناگوار نصیب مردم شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    احمد آقا حالا ببینیم داماد شما چه میکنه اگه نتوننست مرد باش همین حرفا رو در مورد ابراهیم آقا بگو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید