«شکرستان» فرمت مجموعه‌ای دارد و سریال و داستان دنباله دار نیست که مجبور شویم یک جا داستان را تمام کنیم.

ادعای پیشگویی «شکرستان» صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسعود صفوی درباره تغییرات فصل جدید این مجموعه به ایسنا گفت: در این فصل، تغییرات خاصی انجام نشده است، فقط از بعضی کاراکترهایی که چند وقت بود استفاده نکرده بودیم، در سری جدید بهره بردیم و سعی کردیم به خاطر ایام عید قربان تا غدیر، از موضوعات شادتری استفاده کنیم.

او با بیان اینکه حتما از موضوعات روز در «شکرستان» استفاده می‌شود و معمولا این مجموعه به مسایل روز نگاه انتقادی دارد، در عین حال عنوان کرد که در «شکرستان» به موضوع کرونا پرداخته نشده اما در دو قسمت، بک گراند موضوعی سلامت اجتماعی است.

او در پاسخ به پرسشی درباره ادعای پیشگویی، توسط برخی انیمیشن های دنیا از جمله «سیمپسون‌ها»، با لحنی طنز خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که ماجرای پیشگویی‌های انیمیشن «سیمپسون‌ها» چقدر واقعیت دارد اما هنوز پیشگویی برای «شکرستان» پیدا نکرده‌ایم!

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که ساخت «شکرستان» تا چه زمان ادامه خواهد داشت؟ عنوان کرد: «شکرستان» فرمت مجموعه‌ای دارد و سریال و داستان دنباله دار نیست که مجبور شویم یک جا داستان را تمام کنیم. هر قسمت داستانی مستقل دارد؛ علاوه بر این، فرمتی که «شکرستان» بر اساس آن طراحی شده به صورت یک شهر با کاراکترهای مختلف است که زندگی روزمره خودشان را دارند.

در شهر هیچوقت قصه‌ها تمام نمی‌شود. در صنوف مختلف و محل‌های مختلف، اتفاقات مختلفی می‌افتد؛ آدم‌ها، مکان‌ها، شغل‌ها و عناصر درگیر در شهر، هر روز قصه جدیدی می‌سازند. «شکرستان» هم ماجرای یک شهر است و ما مجموعه وقایع مختلف یک شهر را داریم که به صورت طنز نقل می‌کنیم. قصه در «شکرستان» خیلی مهم است و داستان‌های شهر «شکرستان» با آدم‌هایش است که این مجموعه را به جلو می‌برد.

صفوی در پایان درباره اینکه «شکرستان» از نظر تعداد قسمت‌ها در سطح بین‌المللی در چه جایگاهی قرار دارد، توضیح داد: کارتون «سیمپسون‌ها» معروف است که طولانی است اما خب ما وب سریال هم داریم که معمولا خیلی تعدادش زیاد است؛ انیمیشن تلویزیونی را نباید با وب سریال مقایسه کرد زیرا وب سریال کوتاه است و سرعت ساختش بیشتر است. فکر می‌کنم ما چون الگوی اولیه‌مان هم بر اساس رفرنس «سیمپسون‌ها» بوده است، اگر بخواهیم مقایسه کنیم از نظر تعداد تقریبا  با انیمیشن «سیمپسون‌ها» در یک سطح قرار می گیریم. تاکنون حدود ۳۰۰ قسمت از «شکرستان» را ساخته‌ایم.

پخش سری جدیدی «شکرستان» از هفته گذشته در شبکه نسیم آغاز شده و این انیمیشن هر شب ساعت ٢٢:١٥ به روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با تکنیک کات اوت تولید و با مدیریت دوبلاژ شوکت حجت و با صداپیشگی هنرمندانی چون اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان، تورج نصر، سعید شیخ‌زاده، ابراهیم شفیعی، اردشیر منظم، فرانک رفیعی و نرگس فولادوند دوبله و صداگذاری شده است.

شکرستان پیشگویی هم می‌کند؟

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید