از زمان انتشار خبر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده و ازدواج تصاویر زیادی از آنها منتشر شده است و مورد توجه کاربران ایرانی هستند.

قد همسر نوید محمدزاده از خودش بلندتر است / عکس

به گزارش سلام نو، فرشته حسینی از بازیگران افغانستانی سینمای ایران است. فرشته حسینی متولد اردیبهشت ۷۶ است. فرشته حسینی در سریال قورباغه بازی درخشانی داشته است. فرشته حسینی و نوید محمدزاده به تازگی با هم ازدواج کرده اند. اختلاف قد فرشته حسینی و نوید محمدزاده را در این عکس مشاهده کنید.

از زمان انتشار خبر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده و ازدواج تصاویر زیادی از آنها منتشر شده است و مورد توجه کاربران ایرانی هستند.

اما عکس جدیدی که از نوید محمدزاده و فرشته حسینی منتشر شده که در کنار هومن سیدی هستند اختلاف قد فرشته حسینی و نوید محمدزاده از چشم کاربران دور نمانده و آنها می گویند که قد فرشته حسینی از نوید محمدزاده بلندتر است.

قد بلند فرشته حسینی

این اتفاق (ازدواج بازیگر مرد و زنی که قد زن بلندتر است) اولین بار نیست و بارها در سینمای ایران و جهان رخ داده است.

برخی از کاربران تاکید می کنند که قد و مشخصات ظاهری در مسائل عاطفی و ازدواج تاثیری ندارد و مهم علاقه و حس دو طرف است.

بیوگرافی فرشته حسینی

حسینی کیست ؟ فرشته حسینی متولد ششم اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر افغانستانی هزاره ساکن ایران است.وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی تبار در تهران زاده شد.

همبازی بودن فرشته حسینی و نوید محمدزاده

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

منبع : برخط نیوز

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید