یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: مردم هنوز از اصلاحات روی گردان نشده اند و فاصله بین مردم و حاکمیت نگاهی است که به دلیل سیاست های جاری ایجاد شده است.

مردم هنوز از اصلاحات روی گردان نشده‌اند| اصلاح طلبان بدون هیچ سهمی، هزینه دولت روحانی را پرداخت کردند و از آن بابت پشیمان نیستیم/ به بازسازی و آسیب شناسی فردی و تشکیلاتی نیاز داریم

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، «جواد امام»، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با اینکه برخی می گویند اصلاح طلبان صندلی طلب شده اند و در پی صندلی های قدرت هستند، اظهار کرد: اگر نکته ای که می گویند درست باشد باید در ۹۲ برای آقای روحانی شرط و شروطی می گذاشتیم و بنا بر آن شرط و شروط از ایشان حمایت می کردیم و امروز هزینه آن را می‌دهیم که، بدون هیچ شرط و شروطی بخاطر منافع کشور و مردم از آقای روحانی حمایت کردیم و هیچ سهم خواهی نکردیم. اگر اصلاح طلبان قدرت طلب بودند باید سهمی را از دولت آقای روحانی طلب می کردند ولی اصلاح طلبان بدون هیچ سهمی، هزینه دولت آقای روحانی را پرداخت کردند و از آن بابت پشیمان نیستیم.

او افزود: اصلاح طلب و اصلاح طلبی با توجه به شناختی که از جامعه دارد باید بازبینی مجددی نسبت به برنامه ها و شعار های خود داشته باشد. ما به یک بازسازی و آسیب شناسی فردی و تشکیلاتی نیاز داریم تا مطالبات مردم را پیگیری کنیم و درگیر قدرت طلبی و مسند طلبی نشویم. اصلاح طلبی و هر جریان دیگری به پشتوانه مردم معنا پیدا می کند و من فکر می کنم، مردم هنوز از اصلاحات روی گردان نشده اند و فاصله بین مردم و حاکمیت نگاهی است که به دلیل سیاست های جاری ایجاد شده است.

امام در رابطه با عملکرد اصلاح طلبان در ۴ سال اینده در نقد دولت تصریح کرد: هر جاییکه کار خوبی باشد ما حمایت خواهیم کرد و هر جا نیاز به نقد باشد نقد می کنیم و امیدواریم دولت آقای رییسی توفیق پیدا کند و موفق باشد چون کشور و مردم هستند که خسارت می بینند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید