یکی از مسائل مهم در هنگام انتخاب کولر گازی از میان برندهای مختلف، نیاز و سلیقه مشتری است.

سرما در گرما با ۵ برند معتبر کولر گازی

تابستان گرم با هوای بسیار گرم را فقط می توان با وسایل سرمایشی مناسب از سر گذراند. کولر گازی به عنوان یک وسیله سرمایشی مناسب در کنار کولر آبی می تواند این روزهای گرم را به روزهایی خنک و با آرامش بدل کند. کولر گازی ها در بازار ایران از تنوع خاصی برخوردارند و این امکان انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرده است. برندهایی که هر کدام داعیه برتری نسبت به رقبا را دارند برای رفع این معضل برآنیم تا شما را با پنج تا از بهترین برندهای کولر گازی در بازار ایران آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب کولر گازی؛ مسئله این است

سری به بازار لوازم خانگی که بزنید انواع کولر گازی ها در طرح ها و برندهای مختلف وجود دارند ولی سوالی که قبل از خرید ذهن هر مشتری را به خود مشغول می کند این است که من کدام  کولر گازی بخرم بهتر است؟ در میان انواع وسایل سرمایشی اسپیلیت از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. و یکی از دلایل آن بی شک، جدا بودن بخش پنل از موتور دستگاه است. که علاوه بر جذابیت بیشتر باعث شده تا صدای کمتری از اسپیلیت خارج شود. به همین دلیل است استفاده از اسپیلیت در منازل مسکونی و ادارات و مراکز تجاری افزایش یافته است. نسل جدید اسپیلیت ها از فناوری اینورتر برخوردارند که علاوه بر داشتن فرم زیبا، با پایین آوردن مصرف انرژی از قدرت خنک کنندگی دستگاه کاسته نمی شود. این دستگاه ها همچنین دارای ویژگی آنتی باکتریال نیز هستند.

کولر گازی ال جی LG

ال جی یکی از نام آشنا ترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران است این برند خوشنام کره ای در زمینه کولر گازی نیز فعالیت بسیار خوبی داشته است. برند ال جی با تکیه بر فناوری روز دنیا و متخصصان مجرب کره ای کولرهای گازی بسیار خوش ساخت و با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی از جمله بازار ایران نموده است. کیفیت دستگاه های سرمایشی برند ال جی بر هیچکس پوشیده نیست و به جرات می توان گفت ال جی یکی از بهترین برندهای ساخت وسایل سرمایشی خانگی است. ال جی برای تولید کولرهای گازی خود  از کمپرسور روتاری بهره برده است که برای مناطق معتدل و مرطوب بهینه سازی شده است. اما در مورد جدیدترین فناوری به کار رفته در محصولات ال جی باید از فناوری Dual Inverter نام برد که باعث کاهش قابل ملاحظه ای در زمینه مصرف انرژی شده است. کولر گازی برند ال جی با عملکردی بسیار عالی، در عین ایجاد سرمایش عالی در فضای زندگی و زیست انسان از انرژی نیز به میزان بهینه استفاده می کند. این برند بی شک یک انتخاب عالی برای خریداران کولر گازی است.

سرما در گرما با ۵ برند معتبر کولر گازی

کولر گازی گری Gree

برند دیگر در زمینه سیستم های سرمایشی خانگی برند گری است. این شرکت در زمینه ساخت و طراحی سیستم های تهویه مطبوع خانگی فعالیت می کند. این برند با استفاده از فناوری های برتر در زمینه تولید محصولات خانگی، با تولیدات با کیفیت خود بخشی از بازار لوازم خانگی را به دست گرفته است. ظرفیت کولر گازی های این برند بسیار متنوع است و برای هر کاربری مناسب است. اسپیلیت گازی این برند بر طبق استانداردهای روز جهان طراحی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همه موارد بالا باعث شده تا برند گری از محبوبیت خوبی در بین مشتریان برخوردار باشد

کولر گازی گرین Green

برند دیگری که در این نوشتار به شما معرفی می کنیم برند معتبر گرین است. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی و به ویژه سیستم های تهویه مطبوع خانگی فعالیت می کند. برند گرین بر طبق استانداردهای روز دستگاه های الکترونیکی و بر اساس نیاز بازار دست به تولید کولرگازی هایی با ظرفیت های متنوع زده است. تا در رقابت با سایر رقبای جهانی عقب نماند. اصالت این برند چینی است ولی به دلیل کیفیت ساخت و فناوری بسیار مدرن به کار رفته در تولیدات خود در بازار طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. اسپیلیت گازی این برند در ظرفیت های ۹۰۰۰ تا ۹۰۰۰ BUT  طراحی و ساخته شده است و قابلیت رقابت با برندهای معتبر کولر گازی را دارد. این اسپیلیت مناسب منازل مسکونی و مراکز تجاری است. محصولات گرین با کیفیت بالای خود همراه روزهای گرم تابستان شما است.

سرما در گرما با ۵ برند معتبر کولر گازی

کولر گازی هایسنس Hisense

هایسنس یکی از برندهای معتبر کولر گازی در بازار ایران است. این برند معتبر در زمینه تولید محصولات خانگی فعالیت دارد. تولیدات این شرکت بر اساس استانداردهای روز لوازم خانگی طراحی و ساخته می شوند. این برند نیز در زمینه تولید سیستم های سرمایشی خانگی قدم های خوبی برداشته است. هایسنس برای ساخت کولر گازی خود از نوع کمپرسور روتاری و پیستونی استفاده کرده است که هم برای مناطق معتدل و مرطوب و هم برای مناطق گرم و خشک کاری دارند. کولرهای گازی برند اسپیلیت هایسنس در ظرفیت های ۹۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ BTU طراحی و ساخته شده است که باعث پوشش انواع سلایق و نیازهای مشتریان این برند شده است.

سرما در گرما با ۵ برند معتبر کولر گازی

کولر گازی تی سی ال TCL

تی سی ال برندی نام آشنا در صنعت لوازم خانگی است. این برند با تولید لوازم خانگی با کیفیت و مرغوب بخشی از بازار جهانی این محصولات را به دست گرفته است. مبدا این برند ایالات متحده است ولی کارخانه های مونتاژ این برند در چین و کشورهای جنوب شرق آسیا دایر است. این برند تولید کننده وسایل سرمایشی خانگی مجهز به فناوری اینورتر است که باعث کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی می شود. در تولید کولر گازی برند تی سی ال از کمپرسورهای روتاری بهره برده شده است که مناسب مناطق معتدل است. یکی از ویژگی های این کولر گازی ها جداسازی بخش های الکتریکی از دیگر بخش های دستگاه است که هم به جذابیت دستگاه افزوده و هم امنیت دستگاه را دوچندان کرده است. فناور دیگری که در ساخت کولر گازی های تی سی ال به کار رفته فناوری Super Mute Mode که باعث افت چشمگیری در صدای دستگاه در این محصول می شود.

سرما در گرما با ۵ برند معتبر کولر گازی

جمع بندی

یکی از مسائل مهم در هنگام انتخاب کولر گازی از میان برندهای مختلف، نیاز و سلیقه مشتری است. البته برای سهولت بهتر در انتخاب می توانید از مشاوره های تخصصی، کارشناسان فروش انتخاب سنتر بهره ببرید و دستگاه دلخواه خود را خریداری کنید. . در زمان خرید کولر گازی باید به دو نکته باید دقت داشته باشید. ۱-میزان ظرفیت سرمادهی دستگاه. ۲-میزان مصرف انرژی دستگاه که نکته بسیار با اهمیتی است.

انتخاب سنتر به عنوان معتبر ترین مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی به صورت فروش نقدی و فروش اقساطی، با در نظر گرفتن تمامی عوامل مهم در انتخاب کولر گازی ، بهینه ترین کولر گازی را به شما پیشنهاد می دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید