نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح زن ۴۱ ساله سینما متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹، در شهر تهران است.

تصاویری عجیب و دیده نشده از گریم نیوشا ضیغمی

 نیوشا ضیغمی بازیگر زن ایرانی می باشد.نیوشا ضیغمی به تازگی عکسی از گریم مردانه و عجیبش در فیلم هشتگ منتشر کرده است.گریم نیوشا ضیغمی سر و صدای زیادی به پا کرد که در ادامه تصویر او را مشاهده خواهید کرد.نیوشا ضیغمی با بازی در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت.در ادامه توضیحانی از فیلم هشتگ با بازی نیوشا ضیغمی را خواهید خواند.
هشتگ فیلمی به کاگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی محصول سال ۱۳۹۵ است. چهره مردانه نیوشا ضیغمی با مدیریت گریم محسن ملکی در این فیلم حسابی در زمان خودش سر و صدا به پا کرد.

1

2

3

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:
«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»

6

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت وبلافاصله بعداز فارغ التحصیلی ازاین کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی را ایفا کرد.
نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کردو همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت.
وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد ولی تمام این فیلم ها بعد از چند سال تاخیر اکران محدود شدند و توانایی های نیوشا در این فیلم ها و مخصوصا شوریده چندان دیده نشد. اما سال ۸۵ سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند بود.

7

با اکران فیلمهای پارک وی و مخصوصا اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست و نقش نرگس در فیلم اخراجی ها با بازی ضیغمی برای مردم ماندگار شد.
همچنین وی برای فیلم حس پنهان در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر به طور مجمدد نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد. ضیغمی بعد از اکران اخراجی ها پله های طرقی را به سرعت پی نمود و در سال های ۸۶ و ۸۷ با فیلم های قرنطینه، تلافی و توفیق اجباری جای خود را در سینما به عنوان یک ستاره و سوپرستار تثبیت کرد.

9

اما بعد از اکران این فیلم ها نیوشا دیگر حاضر به بازی در هر فیلمی نبود چون دیگر طرفداران بیشماری پیدا کرده و مردم از او انتظار بیشتری داشتند وبه همین دلیل حدود یک سالی در هیچ فیلمی بازی نکرد در عوض دفتر سینمایی را گشود تا در این دفتر از فیلم های خوب سینمایی حمایت شود و با این کار وی پا به عرصه تهیه کنندگی گذاشت. ضیغمی سپس درفیلم هایی همچون اخراجی ها ۲، زمهریر، دموکراسی تو روز روشن، پرستوهای عاشق، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، سرخابی، چارسو ایفای نقش کرد

کد خبرنگار: ۱۵
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    حال ادم بدمیشه ازاین همه خبر بیخود
  • ناشناس IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 0
    لپهای پلاستیکیشو چکار میکنه
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 0
    واقعا آبرو بردید با ای پیام تبلیغات اینترنت من هروقت میخوام وارداینترنت بشم فقط نوشته نوشا ضیغمی،نمیدونم گلشیفته کی وهزار تبلیغ مسخره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید