اکثر خریداران مو، فقط موهای کاملا طبیعی را می‌پذیرند. به عنوان مثال موهای سفید شده یا رنگ شده را نمی‌توانند بپذیرند. دلیل آن این است که هنگام ساختن کلاه گیس، موها در یک گره بسیار محکم دوخته می‌شوند (دقیقا مانند بخیه قلاب بافی) و موهای سفید شده یا رنگ شده در طی این فرایند شکسته می‌شوند.

از موهای خود پول در بیاورید

به گزارش سلام نو، داشتن موی زیبا می‌تواند روحیه شما را متحول کند. اما بسیاری از افراد ریزش موی چشمگیری را تجربه می‌کنند که این حس خوب را از آنها سلب می‌کند. به دلایل مختلف از جمله درمان‌های سرطانی، آلوپسی، سوختگی و موارد دیگر، افراد موهای خود را از دست می‌دهند. کلاه گیس می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در این شرایط قرار دارند و می‌خواهند دوباره موهای پرپشت و زیبایی داشته باشند، اما انواع عالی آن بسیار گران هستند. امروزه کلاه گیس‌های با کیفیت از موی طبیعی ساخته می‌شوند و زنان و دخترانی که موهای بلند و سالمی دارند، می‌توانند موهای خود را به قیمت مناسبی بفروشند.

چه موهایی را می توان فروخت؟

اکثر خریداران مو، فقط موهای کاملا طبیعی را می‌پذیرند. به عنوان مثال موهای سفید شده یا رنگ شده را نمی‌توانند بپذیرند. دلیل آن این است که هنگام ساختن کلاه گیس، موها در یک گره بسیار محکم دوخته می‌شوند (دقیقا مانند بخیه قلاب بافی) و موهای سفید شده یا رنگ شده در طی این فرایند شکسته می‌شوند. البته برخی مراکز موهای رنگ شده را نیز خریداری می‌کنند. هرچه طول مو بیشتر باشد بهتر است. این به این دلیل است که برای ساختن یک کلاه گیس موهای زیادی لازم است و هنگام ساخت کلاه گیس، موها برای دوخت تا می‌شوند.

چگونه موهای خود را برای فروش آماده کنیم؟

موها باید تمیز و خشک باشند. موهای فر و موج دار در حالت طبیعی خود نگهداری شوند و صاف نشوند. قسمت‌های دارای موخوره باید از قبل اصلاح شوند تا طول مو به بهترین شکل تعیین شود. اگر قصد دارید موهای خود را در آینده بفروشید، مطمئن شوید که با آنها به خوبی رفتار می‌کنید. این امر به معنای محدود کردن استفاده از ابزارهای گرم کننده و استفاده از محافظ های حرارتی روی موها و همچنین شانه زدن مرتب موها است تا در هنگام رشد از شکستگی آنها جلوگیری شود.

نحوه کوتاه کردن مو برای فروش

از موهای خود پول در بیاورید

برای فروش، مو باید در نوارهای لاستیکی محکم شود و مقداری بالاتر از جایی که بسته شده کوتاه شود. این کار باید در جهت رشد مو انجام بگیرد. اگر موها از جهت رشد معکوس شوند، تارهای مو درهم فرو می‌روند و غیر قابل استفاده می‌شوند. ممکن است فکر کنید که خودتان می‌توانید موهای خود را در منزل کوتاه کنید. اما باید بدانید که این روش خوبی نیست چون موها باید به چند شاخه تقسیم شوند تا به بهترین نحو از آنها استفاده شود. بهترین راه برای تقسیم موهای شما ایجاد یک قسمت مرکزی است و سپس از آنجا موها را جدا کنید. به عنوان مثال ۴ شاخه مو، مقدار مناسبی برای تقسیم است و اگر نگران بهم ریختگی موها هستید، باید بدانید که بیشتر سالنها این کار را بسیار حرفه ای انجام می‌دهند.

نحوه نگهداری موی کوتاه شده

قبل از حمل و فروش مو، باید مو محکم شود تا بهم نریزد. بهترین راه برای انجام این کار پیچیدن نوارهای لاستیکی دور تا دور آن در چندین مکان با فاصله چند سانتی است. سپس دم اسبی یا بافت خود را در یک کیسه بیندازید و آن را در یک پاکت یا جعبه محکم قرار دهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید