حسین احمدی،‌ صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» پس از یک ماه درگیری با ویروس کرونا در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

درگذشت صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» بر اثر کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،‌ حسین احمدی، فعال رسانه‌ای و صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» دیروز (سه شنبه، پنجم مرداد) در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

حسین احمدی که ۴۰ سال سن داشت، فعال رسانه‌ای، مدیر مسئول روزنامه خوب و صاحب امتیاز روزنامه هنرمند بود. وی پس از نزدیک به یک ماه درگیری با بیماری و ویروس کرونا در بیمارستان درگذشت.

مراسم خاکسپاری مرحوم احمدی امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در روستای شهواران اراک و در جوار امام زاده محمدبن موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

روزنامه هنرمند از مهر ۱۳۹۲، در قالب روزنامه در فضای رسانه‌ای کشور فعالیتش را آغاز کرد. این روزنامه در ابتدا با هشت صفحه با مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر و با شعار «باید که خاک درگه اهل هنر شوی» منتشر می‌شد.

انجمن نویسندگان و منتقدان سینمای ایران در پی اعلام این خبر پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: چه ناباورانه و در نهایت بهت و حیرت، حسین احمدی مدیر مسول و سردبیر روزنامه هنرمند و از اعضای فعال انجمن را بر اثر کرونا از دست دادیم. حسین احمدی، از روزنامه نگاران پرتلاش، بی‌حاشیه و تاثیرگذار رسانه بود که در کمال سلامت و درستی در این عرصه فعالیت می‌کرد و با تمام مشکلات بی شمار، روزنامه هنرمند را به همراه برادرش (مهدی) که هر دو از اعضای انجمن هستند، سرپا نگاه داشتند. بدون تردید جای خالی حسین عزیز تا همیشه حس می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید