معلمان حق‌التدریسی باید تبدیل وضعیت می‌شدند که تاکنون همه آن‌ها تبدیل وضعیت شدند و دیگر معلم حق‌التدریس تبدیل وضعیت‌نشده نداریم.

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش برای معلمان حق‌التدریس

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر آموزش و پرورش، گفت: به محض اینکه معلمان حق‌التدریسی تبدیل وضعیت شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درخواهند آمد و هم بیمه شده و هم حقوقشان طبق قانون تعیین می‌شود.

محسن حاجی میرزایی درباره شرایط حقوق و بیمه معلمان حق‌التدریسی گفت: تاکنون هر تصمیمی که اعلام کردیم، اجرایی شده است. معلمان حق‌التدریسی باید تبدیل وضعیت می‌شدند که تاکنون همه آن‌ها تبدیل وضعیت شدند و دیگر معلم حق‌التدریس تبدیل وضعیت‌نشده نداریم.

وی افزود: به محض اینکه معلمان حق‌التدریسی تبدیل وضعیت شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد و هم بیمه شده و هم حقوقشان طبق قانون تعیین می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با ارتقای حقوق معلمان حق‌التدریسی تصریح کرد: ما در حال حاضر مانند سایر کارمندهای دولت حقوق می‌گیریم قطعاً اگر امکان فراهم شود که حقوق افراد ارتقاء پیدا کند، استقبال می‌کنیم.

حاجی میرزایی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه همه کارمندان دولت تابع یک قانون هستند، برای پرداخت حقوق‌ها از یک قانون استفاده می‌کنیم و با دولت هماهنگ هستیم. در حال حاضر متوسط حقوق ما با متوسط حقوق کارکنان دولت یکسان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    آقای وزیر قانون تسری زندان ها چند درصد به حقوق آن ها اضافه کرد ؟احکام سازمان زندان ها ودیگر کارمندان دولت رو با احکام اموزش وپرورش مقايسه کنید ببینید به یک اندازه هستند !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید