زندگی زوج های هنری یکی از جذاب ترین سوژه ها برای مردم هستند. اغلب زوج های هنری در ایران از شهرت خاصی برخوردار هستند. برخی زوج های هنری چندین فرزند دارند و برخی از این زوج های هنری هنوز کودکی را به دنیا نیاورده اند. زوج های هنری همچون مردم عادی تصمیمات مختلفی را برای خود می گیرند.

زوج‌های بازیگری که بچه دار نشده اند / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در ادامه مطلب به زوج‌های هنری سینمای ایران که بچه ندارند خواهیم پرداخت.

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان

بیوگرافی-افسانه-چهره-آزاد-و-همسرش

افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان هم از آن زوج‌های هنری هستند که چیزی نزدیک به ۴۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما هرگز طعم بچه دار شدن را نچشیده‌اند و طبق گفته خود خانم بازیگر از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که عشقشان بین خودشان بماند و هرگز آن را با وجود بچه تقسیم نکنند و زیر بار مسئولیت بچه دار شدن نرفتند.

مهوش وقاری و مرحوم محسن قاضی مرادی

مهوش وقاری و مرحوم محسن قاضی مرادی

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی زوج هنری پیشکسوتی هستند که سالهای زیادی از عمرشان را در کنار هم سپری کردند. خانم بازیگر در روزهای بیماری و پیری پرستار همسرش بود. مهوش وقاری در یک مصاحبه اعلام کرد که دوبار باردار شده است اما بارداری او با مشکل مواجه شد و این زوج فرزندی ندارند.

جناب محسن قاضی مرادی ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ به رحمت ایزدی پیوست.

رضا عطاران و فریده فرامرزی

رضا عطاران و فریده فرامرزی

رضا عطاران و فریده فرامرزی یکی از زوج‌های هنری قدیمی سینما هستند که سال ۷۳ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان هرگز بچه دار نشدند و طبق خبرهای منتشر شده از مصاحبه آقای بازیگر توافق این زوج از ابتدا بر بچه دار نشدن بوده است.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح یکی دیگر از زوج‌های هنری هستند که نزدیک به ۲۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند. این زوج وفادار یکی از موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین زوج‌های هنری هستند که از آن‌ها میتوان به عنوان زوج خوشحالی که همیشه در کنار هم هستند نام برد.

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی هم یکی دیگر از زوج‌های هنری سینمای ایران هستند که با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر زندگی مشترکشان (بیش از ۲۰ سال) هرگز به بچه دارشدن فکر نکرده‌اند و به گفته خود آقای بازیگر آزادی‌های دوران جوانی را با تنهایی‌های پیری تاخت زده‌اند و با یکدیگر بر سر بچه دار نشدن به توافق رسیده اند.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق یکی دیگر از زوج‌های هنری هستند که بیش از ۲۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد و بدون داشتن فرزند روزهای خوبی را در کنار هم سپری میکنند. نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی است و آقای بازیگر از ازدواجش اولش با مونا بانکی‌پور یک پسر به نام دارا دارد.

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین

بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین یکی دیگر از زوج‌های هنری هستند که بیش از ۱۰ سال از عمر زندگی مشترکشان میگذرد اما فرزندی ندارند. خانم بازیگر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که دیگر بچه دار نمیشود و چند سال قبل قصد قبول فرزندخواندگی یک دختر را داشتند که به سرانجام نرسید.

حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرآبی

رامبد شکرآبی و همسرش حدیث فولادوند را هم میتوان در لیست زوج‌های هنری که فرزند ندارند قرار داد. این زوج که سال ۸۹ زندگی مشترکشان را آغاز کردند نزدیک به ۱۰ سال است که در کنار هم زندگی آرام و بدون حاشیه‌ای دارند و برای ادامه زندگی شمال کشور را به زندگی در تهران ترجیح داده اند.

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

از میان زوج‌های هنری سینمای ایران که مدت زمان کوتاهی از زندگی مشترکشان میگذرد و هنوز صاحب فرزند نشده‌اند میتوان به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، صبا راد و مانی رهنما، اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی، نرگس محمدی و علی اوجی، سمانه پاکدل و هادی کاظمی، حدیث میرامینی و مجتبی رجبی اشاره کرد که چند سالی است زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند و باید منتظر ماند دید آیا بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال از زندگی مشترک نامشان در لیست بالا قرار میگیرد یا پدر و مادر بودن را تجربه خواهند کرد.

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان یکی دیگر از زوج‌های هنرمند سینما هستند که با وجود گذشت بیش از ۱۵ سال (ازدواج در سال ۸۲) از عمر زندگی مشترکشان فرزندی ندارند البته ناگفته نماند که رویا تیموریان از ازدواج اولش دو دختر به نام دنیا و درنا مدنی دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید