دختر عجیب که به دلیل کم اشتهایی شدیدش وزن بسیار کمی دارد تا زمانی به حدی در مقابل خوردن غذا مقاومت می کند که انگشتان دست و پایش کبود می شوند.

این دختر عجیب تا کبود نشود غذا نمی‌خورد! / عکس

به گزارش سلام نو، اختلال کم اشتهایی برای دختری نوجوان در حد باورنکردنی پیش رفته است تا اندازه‌ای که او گاهی در روز فقط ۱ عدد سیب می‌خورد و بس.

"هلن رونی " ۱۷ ساله به دلیل مشکل کم اشتهایی که دارد با مشکلات متعددی روبروست، وزن بسیار پایین و اختلال عصبی که گاهی برای او و والدینش غیرقابل تحمل می‌شود

هلن در مورد وضعیتش می‌گوید:بی میلی من به غذا وضعیت جسمی ام را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، ضعف جسمی و عصبی مرا در زندگی فردی و اجتماعی دچار مشکل‌های متعددی کرده است. در چند ماه اخیر به حدی کم اشتهایی من پیشرفت کرد که یک دوره فقط می‌توانستم روزی ۱ عدد سیب بخورم و بعد از آن میل به خوردن در من کاملا از بین میرفت.

"شارون" مادر این دختر بی اشتها می‌گوید:

برای اولین بار همسرم در سال ۲۰۱۴ متوجه تغییر رنگ انگشتان دخترمان شد، انگشتان پای هلن کبود (آبی تیره) شده بودند.

به سرعت او را به بیمارستان رساندیم تا متوجه دلیل این وضعیت شویم، پزشک بعد از معاینات علت را اختلال تغذیه تشخیص داد.

علی رقم نگرانی‌های ما دخترم هیچ احساس نارحتی نداشت، ولی به گفته‌ی پزشک ما متوجه علت کم اشتهایی شدید دخترمان شدیم.

دختر من واقعا زیبا و مهربان است، اما زمانی که به دلیل کم اشتهایی دچار ضعف می‌شود به شدت عصبی شده و رفتارهای غیرقابل کنترلی نشان می‌دهد.

او در کل هیچ علاقه‌ای به خوردن غذا و میوه ندارد، هر نوع غذا و خوراکی که برایش اماده کنیم میل و اشتهای او را تحریک نخواهد کرد.

هلن ترجیح می‌دهد بیشتر وقتش را صرف جستجو در فضای مجازی و چت با دوستانش سپری کند که به گفته‌ی پزشک این عادت وضعیت او را وخیم‌تر خواهد کرد. / منیبان

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید