۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 55274017

بازار مبل چهاردانگه صفر تا صد نیازهای شما را مرتفع می کند. آیا با این بازار آشنایی دارید؟ باید به شما بگویم در راستای دیزاین داخلی منزل و محیط کار هر مدل و هر سبک مبلمانی که خواسته باشید در این بازار برای شما فراهم است.

بازار مبل چهاردانگه

خرید مبل راحتی، کلاسیک، سلطنتی، اداری و ده ها پارامتر از مهم ترین عواملی است که با حضور در این بازار در پیش روی شما قرار داده می شود. از آنجایی که خرید مصنوعات چوبی با قیمت مناسب و کیفیت بالا امر بسیار مهمی تلقی می شود در همین راستا در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با بازار مبل چهار دانگه بیش از هر زمان دیگری آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

بازار مبل چهاردانگه کجاست؟

صنعت دکوراسیون داخلی تأثیر به سزایی بر روی اقتصاد کشور دارد. این مهم در تهران توسط شهرک صنعتی چهاردانگه که یکی از بزرگترین شهرک های تولیدی به شمار می رود به خوبی در حال حرکت است. در چهار دانگه شهرک های بزرگ و کوچک بسیار زیادی وجود دارد و بخش قابل قبولی از این شهرک ها را تولید مبلمان به خود اختصاص داده است. در بخش مصنوعات چوبی اگر بخواهیم بزرگترین و بهترین بازار ایران را به شما معرفی کنیم می توانیم به چهار دانگه گوشه چشمی بیندازیم. از آنجایی که این شهرک به تهران نزدیک است کارآفرینان برای شروع کسب و کار خود همیشه این شهرک را مد نظر قرار می دهند. چهاردانگه شهرک صنعتی است از توابع شهرستان اسلام شهر که در منطقه 19 واقع شده است. دسترسی به این شهرک تولیدی از طریق اتوبان آزادگان و حد فاصل بزرگراه تهران ساوه و بزرگراه تهران قم خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب برای شما فراهم شده است. اگر قصد خرید مبل، سرویس چوب خواب، میز نهار خوری، میز کار، صندلی های تکی و سایر اکسسوری های چوبی دیگری را دارید باید به شما بگویم تا بازار مبل یافت آباد تنها 19 دقیقه بعد از چهار دانگه فاصله دارید.

قیمت مبل در بازار چهار دانگه

 همان طور که می دانید در زمان خرید مبل یکی از مهم ترین پارامترهای که بسیار به آن توجه می شود قیمت تمام شده آن است. از همین رو باید به این مهم اشاره شود که در بازار چهار دانگه شما با هم رنج قیمتی می توانید دست به خرید بزنید. بهره گیری از متریال دسته اول و دوم امری است که سبب ایجاد تمایز بین مبلمان تولیدی این منطقه می شود. بدون تردید افرادی که قشر مرفه جامعه به شمار می آیند دست به خرید مبلمانی می زنند که وارداتی است و بازار مبل چهاردانگه که یک مرکز تولیدی است برای آن ها جای مناسبی نیست؛ اما اگر شما می خواهید فارغ از بحث هزینه های کمرگ دست به یک خریدی منحصر به فرد هم راستا با سبک های اروپایی بزنید. باید به شما بگویم بازار مبل چهاردانگه ایده ال ترین گزینه برای شما به شمار می آید. خرید از این مرکز فروش با سبک های متمایز و قیمت های متنوع برای شما فراهم است؛ اما بهره گیری ازمتریال مرغوب امر بسیار مهمی است که در زمان قیمت گذاری روی قیمت محصول شما اثر می گذارد. ما باید به شما بگویم که اگر از فروشنده بخواهید در فاکتور قید کند که کلاف، اسفنج و استر رویه مبل شما از چه متریالی بهره گرفته شده است بدون تردید با یک قیمت عالی تر می توانید یک محصول با کیفیت تری را به خانه مهمان کنید. در کل باید این امر را یاد آور شویم که بازار مبل چهار دانگه به مراتب قیمت بهتری را نسبت به بازارهای سنتی شهرستان ها برای شما فراهم می کند. همیشه خرید از تولیدی های عمده فروش به دلیل سبک متفاوت خرید و تولید با مقدار تولیدی بیشتر سبب می شود تا محصول شما با قیمت بهتری به دستتان برسد.

بازار مبل چهاردانگه

کیفیت محصولات بازار چهاردانگه

 اگر بخواهیم از کیفیت محصولات تولید شده در بازار مبل چهاردانگه برای شما بگویم می توانیم به ضرب المثل قدیمی که گفته می شد هر چقدر پول بدهی همان قدر هم آش می خوری اشاره کنیم؛ یعنی شما هر چقدر بیشتر هزینه کنید محصول با کیفیت تری به دست شما می رسد. به عنوان مثال زمانی که شما برای یک مبل از فروشنده می خواهید اسفنج سی و پنج کیلویی را مورد استفاده قرار دهد دیگر قیمتی که برای مبل شما در نظر گرفته می شود. شبیه به قیمت مبلی نیست که در آن از خرده پارچه استفاده شده است. یا زمانی که از کلاف های مرغوب با چوب های با کیفیت استفاده می شودمبل راحتی یا کلاسیک شما در طی گذر زمان دچار شکستگی و آسیب دیدگی نمی شود و شما این مهم را باید با هزینه بیشتر به دست آورید. خرید پارچه های اعلا و مرغوب به گونه ای که به راحتی دچار کچلی نشود و یا پوسیده و پاره نشود نیز از پارامترهای مهم دیگری است که نیاز به صرف هزینه دارد. پارچه های استفاده شده برای تولید مبلمان به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. زمانی که شما از پارچه های که ترکیبی از این دو است استفاده می کنید مثل پارچه های نانو که قیمت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است دیگر نمی توانید توقع یک مبل ارزان قیمت را داشته باشید؛ اما تولید کنندگان بازار مبل چهار دانگه با در نظر گرفتن توان مشتری و با توجه به تورم موجود در بازار سعی بر آن دارد تا با بهره گیری از متریال مرغوب و با کیفت و در عین حال ارزان قیمت بهترین ها را برای شما فراهم آورد.

بازار مبل چهاردانگه

خوش قولی تولید کنندگان چهار دانگه

 یکی از مهم ترین پارامترهای که در چهار دانگه به راحتی قابل مشاهده است خوش قولی عوامل تولید این منطقه است. شما این مهم را می توانید از طریق وب سایت های فروشگاهی آنلاینی که برای رفاه حال شما توسط این تولید کنندگان فراهم شده است مشاهده کنید. پاسخ گویی و مشاوره رایگان دادن یکی از مهم ترین آیتم های است که در بازار مبل چهار دانگه به لطف وب سایت های فروشگاهی برای شما فراهم است. اگر می خواهید در کنار کیفیت و مرغوبیت محصول یک کالای خوش قیمت را از دست افراد متخصص خریداری کنید و در عین حال از مشاوره های رایگان آن ها نیز بهره مند شوید ما به شما یکی از تولیدی های معتبر این منطقه را که وب سایت فروشگاهی مبل و میز است را پیشنهاد می کنیم. این تولیدی با بیش از سال ها تجربه و تخصص امروزه توانسته است در بخش دکوراسیون داخلی با مصنوعات چوبی بسیار قوی عمل کند و ایده ال ترین ها را برای شما فراهم کرده است. خرید مبل راحتی، کلاسیک، سلطنتی، مبل تخت خواب شو، میز نهار خوری، تخت خواب یک نفره و دو نفره، سرویس خواب و ده ها پارامتر دیگر در این فروشگاه تولیدی که در چهار دانگه دایر است برای شما عزیزان با قیمت و کیفیت بسیار عالی و باور نکردنی فراهم است. خوش قولی یکی از مهم ترین وظایف تولید کنندگان قدیمی و خوش نام محسوب می شود. این امر از قدیم تا کنون در این بازار قدیمی رواج داشته است و شما بی هیچ دغدغه ای می توانید به یک خرید منحصر به فرد دست بزنید. خرید از فروشگاهای معتبر آنلاین نه تنها کار شما را سریع تر دنبال می کند که از صرف هزینه های گزاف نیز جلوگیری می کند.

بازار مبل چهاردانگه

کلام آخر پیرامون چهار دانگه

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید با خرید مبلمان از بازار مبل چهاردانگه پارامترهای بسیار قابل قبولی در پیش روی شما عزیزان قرار داده می شود. در قدم اول می توانیم به قیمت محصولات اشاره داشته باشیم. اگر شما از چهاردانگه خرید کنید دیگر نیازی نیست هزینه های سرباری که در بازارهای سنتی قرار است به شما تحمیل شود را پرداخت کنید؛ یعنی شما دیگر نیازی نیست هزینه ایاب و ذهاب یک محصول تا شهرستان، هزینه باربری، هزینه نیروی کار، هزینه آب و برق و گاز، هزینه دستمزد و ده ها هزینه دیگر که به صورت پنهان روی فاکتور شما آورده می شود را پرداخت کنید؛ زیرا شما تنها باید قیمت متریال تولید شده و هزینه دستمزد کارگران بخش تولید را در زمان خرید به عنوان هزینه های پنهان و آشکار مد نظر قرار دهید. از سوی دیگر می توانیم به کیفیت کارهای استفاده شده اشاره داشته باشیم. از آنجایی که تولید کنندگان بخش تولید در چهار دانگه جای دائمی دارند نمی توانند از محصولات بی کیفیت استفاده کنند و با جابجایی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. از سوی دیگر چون تولید کنندگان در این مرکز تولیدی به صورت کلی متریال تولید خود را خریداری می کنند قیمت خیلی زیادی به آن ها تحمیل نمی شود و این مهم بر روی تولید و خرید شما نیز تأثیر می گذارد. در پایان می توانیم به دلیل بهره گیری از دستگاه های پیشرفته در پرسه تولید و کم شدن زمان ساخت یک محصول اشاره داشته باشیم که نقش به سزایی در خوش قولی تولیدکنندگان دارد. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی شما عزیزان با این بازار تولیدی قدیمی و کارآمد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها برای خرید در پیش روی شما عزیزان قرار داده شود. اگر زمان خرید از بازار مبل را به صورت حضوری ندارید می توانید خرید خود را با سایت های آنلاین مانند https://moblomiz.com  انجام دهید

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید